Autor Zpráva
dumper
Profil
Dobrý den, chci znát názor na tonto web CSdumpEr.eu je to pouze úvodní strana, jsem student oboru IT na střední škole. ještě jsme se to ani nezačali učit tak jsem chtěl být napřed. Jelikož sem začátečník tak hcci znát názor starších a zkušenějších tak co na to říkáte ??
Beavis
Profil
dumper:
Design pěkný, CSS bych dal do externího souboru, a při :hover efektu u odkazů uživatel s vypnutým JS nic nevidí -> použít CSS.
//edit: Chybí "klikací hlavička".
panther
Profil
dumper:
tak co na to říkáte ??
aniž bych koukal do kódu, viděl jsi stránku s vypnutými obrázky?

Než bych něco nabízel, raději bych se zaměřil na nějaké znalosti.
dumper
Profil
Ještě nic nenabízím, zapracuji na tom, postupně to budu měnit a uvidíte potom, snad se vám to bude líbit


panther:
Chybí "klikací hlavička".
nechápu , a trochu konkrétně prosím s tím použít CSS
panther
Profil
dumper:
nepsal jsem to já, ale přesto:
je zvykem, že se dá kliknout na logo a to mě dostane do úvodní stránku webu. Koukni se, jak funguje logo zde na diskusi.
gyoja
Profil
Jako IT student bys nemusel používat Golden HTML Editor ;-). Ta šedá lajna je nehezká. Obrázek v hlavičce je dost ledabyle ostříhaný.
dumper
Profil
gyoja:
Jako IT student bys nemusel používat Golden HTML Editor
ja ho používám tak že si do něj píšu vlastní tagy, ne že bych je tam naklikával, udělám si v něm desing a zbytek dělám v texťáku, líp se mně v ním pracuje protože to v něm mám přehlednější, obrázek v hlavičce spravím
panther
Profil
dumper:
udělám si v něm desing
jako student IT bys mohl vědět, že je rozdíl mezi designem a dresinkem ;-)
dumper
Profil
gyoja:
Ta šedá lajna je nehezká
Každému se líbí něco jiného


panther:
viděl jsi stránku s vypnutými obrázky
jo viděl, ale jelikož potřebuju zkušenosti tak mohl by jsi mi prosím poradit co se s tím dá dělat, kromě toho ''nedávat tam tolik obrázků,, !


panther:
designem a dresinkem
tak sory no sem se překlik


Beavis:
A jak to menu mám převýst teda do css??