Autor Zpráva
mony
Profil *
Zhodnotte, poradte (polopaticky) prosím. Jsem začátečník a dělám to v Expression Web 2. Díky Mona
mony
Profil *
Zapomněla jsem dát odkaz: www.chatyvb.cz
Akacko
Profil
mony
1) Logo udělej jako odkaz na hlavní stránku.
2) Na odkazu Kudy k nám máš odkaz (Naleznete nás - ZDE). Zkus ten odkaz napsat lépe stylisticky.
3) Ve fotogalerií zruš modré rámečky kolem obrázků
4) V kódu používáš různé typy psaní CSS. Sjednoť to nejlépe vše do externího souboru
5) Cena ubytování v jedné chatce je 1200,- Kč za den. . Používej buď ,–, nebo . Ne obojí.
6) Tipy na výlety dej do tabulky a zruš ty tečky.
mony
Profil *
Akacko -
1) - klient proklikávací logo nechtěl - bohužel
2) - také jsem se chtěla vyvarovat onomu "hnusnému" ZDE - ale nějak jsem nevěděla jak to jinak napsat (ale popřemýšlím)
5) - toho jsem si už také všimla a opravila
6) - typy v tabulce jsou, ale klient si to přál takto (ikdyž jsem mu to rozmlouvala)

Moc díky za zhodnocení
zatinka
Profil
mony

Nechápu, jak nechtěl proklikávací logo? Ví vůbec, k čemu slouží? Vždyť vzhled to vůbec nijak neovlivní, naopak uživatelům tím zpříjemní pobyt na jeho webu. Na tvém místě bych se ho neptala a prostě udělala klikací logo, z něhož se uživatel lehce dostane na úvodní stranu.

1) Úvodní strana je velmi chudá. Chtělo by to buď lehce obarvit pozadí, nebo obsahovou část.
2) Obrázek je zcela nalepen na horní okraj webu
3) Šedé ikonky vedle menu nejdou téměř vidět.
4) Změň patkové písmo na bezpatku (verdana, arial apod.)
5) Zajisti větší vzdálenost nadpisů od ostatního textu, taktéž větší mezery mezi odstavci (pozor, ne pomocí prázdného "p", jak se o to pokoušíš nyní, ale nastylováním v css)
6) Text nacházející se nyní na úvodní straně by se hodil spíše do nějaké kategorie "Služby" nebo tak něco.
7) Proč je ve větě "Tipy na Výlety" velké V?
8) Logo by chtělo hooodně propracovat, je dosti kostrbaté

To prozatím stačí :)
KGW
Profil
Obrázky nedávat přímo z foťáku, ale upravit a změnšit.