Autor Zpráva
Astrell
Profil *
Zdravím. Jsem úplný laik, a před několika lety jsem si s pomocí přátel založil web na šabloně php-fusion. Teď jsem přešel na nový hosting, a tam mi to háže hlášky "deprecated" k funkci egeri (což jsem se dočetl při pátrání na google). Netuším co to je za funkci a co dělá, ani nerozumím php kodu. V kodu mých stránek jsem našel několik těhle výrazů, a nahradil je (podle různých rad na netu) výrazem preg_match. Jenže teď mi to zase háže jinou hlášku. Takže se asi nedá jen nahradit, ale je třeba tomu asi rozumět. Poradí mi někdo? Díky moc.
Jan Tvrdík
Profil
Astrell:
Nejjednodušší úprava je nechat tam eregi a dát před ně @. Nebo vložit někam na začátek skriptu error_reporting(E_ALL & ~E_DEPRECATED);. Nebo sem můžeš ty jednotlivé volání eregi poslat a my ti poradíme, jak je přepsat na preg_match.
Astrell
Profil *
To by bylo úplně nejlepší. Díky moc :). Kody pochází ze dvou různých souborů, a jsou to tyto (oddělím jednotlivé kody čárou):

-----------------------------------------------------------------------------------------
if (eregi("maincore.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) { die();
-----------------------------------------------------------------------------------------
if ((eregi("<[^>]*script*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*object*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
(eregi("<[^>]*iframe*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*applet*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
(eregi("<[^>]*meta*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*style*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
(eregi("<[^>]*form*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("\([^>]*\"?[^)]*\)", $check_url)) ||
(eregi("\"", $check_url))) {
die ();
-----------------------------------------------------------------------------------------
if (isset($_COOKIE[COOKIE_PREFIX.'admin']) && (!eregi(str_replace("../", "", "/".ADMIN), FUSION_REQUEST) || USER_IP != $userdata['user_ip'])) {
setcookie(COOKIE_PREFIX."admin", "", time() - 7200, "/", "", "0");