Autor Zpráva
zoomprojekt
Profil
Snažím se udělat logo jako odkaz pomocí externího css souboru. Podle toho co jsem našel na netu a na těchto stránkách jsem to udělal takto:
v externím souboru jsem napsal:
#logo {background-image: url("logo.jpg");}

a v samotných stránkách potom takto:
<a href="uvod.html"><div id="logo"></div></a>

Problém je v tom, že mi to nefunguje a já netušim jak to zprovoznit :D.
Díky za každou radu!

PS: HTML ovládám, ale v CSS jsem začátečník tak po lopatě pls.
Beavis
Profil
zoomprojekt:
Tipuju to na špatné umístění souborů a odkazování na ně. Tzn. zkontrolovat si cesty, zda jsou dobře uvedené.
ReVolt
Profil
Přesně, nejdříve překontroluj cesty.

Jinak toto je můj návrh :)
Já jsem logo napsal takto:

do HTML kódu stránek -> <div id="logo"><a href="uvod.html"><span>Název stránek</span></a></div>

a v CSS -> span { display: none; } /*toto skryje nápis, ale nechá ho přístupný vyhledávači*/
#logo { width: šířka, kterou potřebuješ; height: výška, kterou potřebuješ; } /* nastavíš rozměry loga */
#logo a {display: block;
width: šířka, kterou potřebuješ;
height: výška, kterou potřebuješ;
background: url(logo.jpg);} /* značce a přiřadíš hodnotu display: block aby se dalo kliknout kdekoliv do loga a jako pozadí nastavíš tvé logo */
zoomprojekt
Profil
Beavis
to jsem už zkoušel nakonec jsem na zkoušku vrazil logo do složky se samotnými html soubory

ReVolt:
vyzkoušim a dam vědět

edit://
Díky funguje!
zoomprojekt
Profil
Ještě menší dotaz:
Když chci zarovnat logo na střed, tak bych měl teoreticky přidat hodnotu text-align: center, bohužel to mi nefunguje jak v samotném #logo tak ani v #logo a, tak kam s tim ?
ReVolt
Profil
Hned se na to podivám...

Edit: Jak máš vyřešené tvé stránky, máš je celé jakoby uprostřed prohlížeče? a taky to logo máš velké přes celo šířku stránek?

Edit2: do #logo a přidej řádek margin: 0 auto; myslím že to pomůže
Lexter
Profil
zoomprojekt: