Autor Zpráva
Necator
Profil
Mám problém s chybným nastavením velikosti. Celé rozvržení stránek je nepohyblivé, tzn. se v prohlížeči objevuje i vertikální posuvník (pokud je rozlišení monitoru moc malé), a nebo se objevuje okolo stránky volný prostor (rozlišení monitoru velké).
Jak mám nastavit stránku tak, aby bylo vycentrované to, co má být a stránka se přitom přizpůsobila velikosti prohlížeče?
(Stránky zde: http://www.fotowebmh.wz.cz/uvod.html)


Tzn., nechci tam ten bílý prostor okolo (v úvodu), ale aby se celá stránka vždy napasovala automaticky do velikosti rozlišení různých monitorů.
Bubák
Profil
<body bgcolor="#999966">

                       <table width="100%" height="708" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
Proč dáváš stránce barvu #999966 HTML atributem a v CSS barvu #F4F4F4?
Necator
Profil
Bubák:
Dík moc, jseš kouzelník :) Patlal jsem se s tím asi dvě hodiny, než mě napadlo se zeptat.

K té barvě: Vadí to něčemu? Jsem v tom začátečník, takže opravdu nevím, ale za jakoukoliv radu nebo kritiku budu vděčný.
Petr ZZZ
Profil
Necator:
K té barvě: Vadí to něčemu?
Nevadí, jen je nepraktické mít barvu v HTML místo v CSS. Na tvé úvodní stránce vidím trošku zmatek – máš tam CSS přímo v hlavičce stránky, máš tam odkaz na externí soubor CSS a máš tam <body bgcolor="#999966"> přímo v HTML. Nejlepší je mít styly v externím souboru CSS, protože pak můžeš měnit naráz vzhled všech stránek, které se na příslušný externí CSS odvolávají. Jestli neznáš Jak psát web, doporučuji, tam se naučíš kódovat.

<ot>