Autor Zpráva
Tomas77
Profil
zdravím, mám miniweb od Wedosu a chci se zeptat, jak na něj dostanu nějakou šablonu. Musí být v css . Mám jednu zabalenou v zip. ,ale nevím jak ji tam dostat. Budu moc rád za každou pomoc.
Joker
Profil
Tomas77:
A zákaznická podpora Wedosu k tomu řekla co?
Tomas77
Profil
zákaznická podpora ... nic :(
Petr_D
Profil
Přes webové rozhraní nahrajte soubory css a html na server Wedosu.
Tomas77
Profil
to právě nevim jak to udělat .... jsem totální laik.
Bubák
Profil
Tak koukni třebas na článek Jak stránky dostat na server
Marschmallow
Profil
Tomas77:
Stáhni si třeba FTP program FileZilla a přihlaš se pomocí FTP údajů, které jsi obdržel. Následně si .zip šablonu rozbal třeba na plochu a nakopíruj na své FTP (místo, kam se ukládají soubory na webu).
Tomas77
Profil
to právě FTP nemá ten miniweb... jsou to jen statický stránky do 100 MB
Petr_D
Profil
V administraci účtu na Wedos si klikněte na Domeny - rozklikněte danou domenu a v levém menu sloupci máte položku miniweb. Tu rozklikněte, objeví se okno do kterého nahrajete soubory uložené na vašem počítači. Miniweb nepodporuje FTP a ani tuším PHP.
Bubák
Profil
Tak tam CSS a obrázky nahraješ přes webové rozhraní.
Zvážil bych, zda není lepší zaplatit si alespoň nějaký levný, ale plnohodnotný hosting namísto dosavadního šidítka.
Trejpa
Profil
Tomas77:
Správa miniwebu - Wedos

> Nahrávání a správa souborů
> Potřebujete-li do stránky vložit nějaký obrázek nebo nabídnout stažení nějakého souboru, je možné na miniweb nahrávat soubory kliknutím na odkaz Soubory v levém menu. Zobrazí se nám nástroj, kterým můžeme soubory nahrávat, mazat, stahovat, přejmenovávat apod.
> Všechny nahrané soubory se nachází v podadresáři files, jsou tedy dostupné na URL adrese http://www.domena/files/soubor.

Takže pokud to má fungovat, budeš muset (nejméně) upravit cesty v šabloně na adresu /files/.
Tomas77
Profil
A to právě nevím jak :(((


nahrál jsemm tam 3 css soubory ale dál nevím co s tím ...
Petr_D
Profil
Tomas77: