« 1 2 »
Autor Zpráva
jenik
Profil
Nevím, kam toto tema zaradit, tak pardon, jestli je to spatne.
V zasade bych chtel podnitit trochu mozna designerske tema o vyberu navigace: svisle menu, vodorovne menu, hokejkova navigace - co byste zvolili a kdy. Jake jsou dalsi dobre zpusoby navigacnich prvku, jake jsou caste chyby v navigaci.
jenik
Profil
Tak já teda začnu. Jsem docela hodně začátečník, mám za sebou jen asi 3 weby. Ale živím se jako grafik, takže chci aby web byl taky trochu hezký. Ted se pokouším o takový web, který bych chtěl udělal už dost pěkne a dobře tak se snažím se na to dobře připravit.
Ohledně navigace mi jeden zkušenejší člověk řekl, že je nejlepší vodorovné menu protože evropské lidské oko je zvyklé číst zleva doprava a ne zhora dolů. Co si o tom myslíte? Je mi jasný, že to nejde říct obecně, ale třeba v jakých případech a tak.

Jako takový dobrý vzor jsem dostal www.apple.com
Sám se kloním asi taky k tomudle - vodorovně ve 2 urovních. Ale vlastně nevím proč. Je hokejka úplně zatracená? atd...
ronan
Profil
www.apple.com - sice hezké stránky, ale mě se to menu moc nelíbí - je na můj vkus moc nahoře a "z očí". Preferuji svislé menu.
Timy
Profil
jenik
Souhlasím s ronanem, na tom webu je to menu hodně mimo.

V zásadě je to jedno kde je, hlavně když je vidět a když je přehledné. Nemá cenu se dohadovat, že lidské oko čte zleva doprava a tak má být menu tam nebo tam.
Plaváček
Profil
Připojím se odkazem na skromný příspěvek k navigaci. Jsou důležitější věci, které má webdesigner vyřešit, než kde je menu umístěné. http://weblog.plavacek.net/2004-10.html#1098191979
Tin
Profil
lidé jsou zvyklí na menu vlevo
argument, že zabírá místo neobstojí: text široký přes celou obrazovku se špatně čte, stejně bývá omezen na cca 500-600px. A co s těmi několika sty zbylými pixely???
Corkscreewe
Profil *