Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Anett Profil |
#1 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:01:42
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na tuto situaci: mám vytvořený článek, který v sobě má zhruba 3 - 4 odkazy. Ráda bych je umístila na zhruba 15 portálů. Má smysl dávat 1 a tentýž článek na více portálů? Nebude to bráno jako duplicita? Dále jsem se chtěla zeptat na pokročilé techniky SEO, zda k tomu patří i psaní PR? Děkuji |
||
tomas657 Profil |
#2 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:04:22
Najlepšie by bolo, keby ste to publikovala v niekoľkých verziách.
|
||
Plaváček Profil |
#3 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:25:10
Anett:
„Má smysl dávat 1 a tentýž článek na více portálů?“ Může to mít smysl, ale také nemusí. Ve hře je spousta okolností, které jste nám zamlčela. Kupříkladu - o jaké portály se jedná? Navštěvuje je zhruba stejná cílová skupina, jakou chcete mít na svém webu? Nejedná se o portály typu "PR články, které nikdo nečte.cz?" A tak podobně. Konkrétnější radu vám takto nikdo dát nemůže. „Nebude to bráno jako duplicita?“ Nebude. Duplicita je něco jiného. „Dále jsem se chtěla zeptat na pokročilé techniky SEO, zda k tomu patří i psaní PR?“ Opravdu pokročilou SEO technikou, která je ale poslední dobou hodně zanedbávaná, je tvorba originálního a pro uživatele zajímavého obsahu na cílovém webu. Pochopitelně PR články, pokud budou zručně a poutavě napsány a umístěny na webech, které navštěvuje vaše cílová skupina, mohou být pověstnou třešničkou na SEO dortu. Nicméně - skutečně dobrý PR článek nebývá nejlevnější záležitostí. Pokud ale máte na mysli PR článek, který vám splichtí za sto korun na hodinu nudící se student, pak očekávajte jeho mizivý, případně nulový přínos bez ohledu na to, na kolika portálech ho zveřejníte. |
||
Anett Profil |
#4 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:35:42
Vlastníme web o cestování, takže máme článek např. na
http://www.promotravel.cz/cestovatelske-weby/romanticke-pobyty-ve-wellness-hotelech/ nebo také na: http://www.prclanek.net/cestovani/lazne-ktere-pomohou-s-vasimi-klouby/ Nevím ale, zda nam portal prclanek.net může pomoci - spíš bychom se asi měli zaměřovat na cestovatelské servery,že? |
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:48:33
[#4] Odkazované články bych rozhodně neoznačil za PR. IMHO je to normální reklama, která bude mít na serverech typu prclanek.net prakticky nulový efekt. Tam by ale mělo nulový efekt asi cokoli. PR samozřejmě patří tam, kde se nachází veřejnost, se kterou chcete navazovat či udržovat vztahy (PR = public relations = vztahy s veřejností).
|
||
Plaváček Profil |
#6 · Zasláno: 28. 12. 2009, 12:53:03
Anett:
Nevím ale, zda nam portal prclanek.net může pomoci Nevěřím, že vám pomůže nějak výrazně. Spíš vůbec. Ostatně, úspěšnost si můžete snadno zjistit sama - změřte si konverzi (čili, kolik návštěvníků přišlo odtud na váš web a kolik z nich se pak skutečně stalo zákazníky). „Spíš bychom se asi měli zaměřovat na cestovatelské servery,že?“ Ano, nejlépe. |
||
Anett Profil |
#7 · Zasláno: 28. 12. 2009, 13:25:56
Moc děkuji za cenné připomínky.
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0