Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Marshi Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 3. 2011, 14:27:23
Zdravím vás, když potřebuji měřit konverze z jednotlivých reklam z internetu pomocí google analytics vkládám do nich utm_camapin a podobně, odkaz pak vypadá takto: http://www.mujweb.cz/lading_page.html?utm_source=zdroj&utm_medium=banner&utm_campaign=2011-3
Nehrozí zde z hlediska indexováného obsahu duplicita stránek http://www.mujweb.cz/lading_page.html a http://www.mujweb.cz/lading_page.html?utm_source=zdroj&utm_medium=banner&utm_campaign=2011-3 a tím horší pozice ve vyhledávačích nebo umí již seznam a google tyto parametry identifikovat a Page Rank i S-rank vkládají pouze do stránky http://www.mujweb.cz/lading_page.html ? |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 25. 3. 2011, 16:27:15
Nejlepší varianta je stránky následně přesměrovat na variantu bez parametrů, třeba nahradit ? v URL za # a patřičně upravit měřící kód GA. Pozor ale na známé problémy s křížkem.
Další možnost je alespoň použít <link canonical> a Google Webmaster Tools nastavit tytu parametry pro ingorovaní. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 25. 3. 2011, 17:46:15
Tagování URL má vždy své nevýhody. Třeba Centru teď začala v Analytics vyskakovat kampaň 2011-3 a už dvě hodiny si tam marně lámou hlavu, co to má znamenat ;-)
Mimochodem, Googlu můžete ve Webmaster Tools určit, že má určité parametry v URL ignorovat. V Seznamu to nejde. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0