Autor Zpráva
Marshi
Profil *
Zdravím vás, když potřebuji měřit konverze z jednotlivých reklam z internetu pomocí google analytics vkládám do nich utm_camapin a podobně, odkaz pak vypadá takto: http://www.mujweb.cz/lading_page.html?utm_source=zdroj&utm_medium=banner&utm_campaign=2011-3

Nehrozí zde z hlediska indexováného obsahu duplicita stránek http://www.mujweb.cz/lading_page.html a http://www.mujweb.cz/lading_page.html?utm_source=zdroj&utm_medium=banner&utm_campaign=2011-3 a tím horší pozice ve vyhledávačích nebo umí již seznam a google tyto parametry identifikovat a Page Rank i S-rank vkládají pouze do stránky http://www.mujweb.cz/lading_page.html ?
ninja
Profil
Nejlepší varianta je stránky následně přesměrovat na variantu bez parametrů, třeba nahradit ? v URL za # a patřičně upravit měřící kód GA. Pozor ale na známé problémy s křížkem.

Další možnost je alespoň použít <link canonical> a Google Webmaster Tools nastavit tytu parametry pro ingorovaní.
Marek Prokop
Profil
Tagování URL má vždy své nevýhody. Třeba Centru teď začala v Analytics vyskakovat kampaň 2011-3 a už dvě hodiny si tam marně lámou hlavu, co to má znamenat ;-)

Mimochodem, Googlu můžete ve Webmaster Tools určit, že má určité parametry v URL ignorovat. V Seznamu to nejde.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0