Autor Zpráva
Marshi
Profil *
Dobrý den,

optimalizuju jednu stránku na klíčová slova: "účetní rozvaha", "rozvaha" atp.. Nicméně jsem vlastním průzkumem a sledováním toku návštěvníků na Google analytics zjistil, že spousta lidí co vyhledává slovo účetní rozvaha ve skutečnosti hledá účetní osnovu.

Takže jsem kvůli tomu takto netradičně upravil stránku zaměřenou na klíčové slovo "účetní rozvaha".

Jaký máte na provedení názor, dobře/špatně? Jak vy řešíte když optimalizujete stránku na klíčové slovo, pod kterým můžou lidé myslet různé věci a požadovat různý obsah stránky.

Děkuji za odpověď
Plaváček
Profil
Marshi:

Není to úplně špatný nápad, ale šel by vylepšit. Vyrobit extra vstupní stránku, která srozumitelně vysvětlí, jaký je rozdíl mezi "účetní rozvahou" a "účetní osnovou" (tím zabiješ dvě mouchy jednou ranou, protože budeš mít na stránce text pro oba typy dotazů) a vhodným odkazem návštěníky poslat na téma, které skutečně hledají.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0