Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mari Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 12. 2011, 14:53:21
Existuje nástroj, který by mi ukázal jak je má mezinárodní stránka (pro určité klíčové slovo) viděna pro zadavatele
např. v Litvě či Tunisku? Nebo-li co vidí uživatel dané země zadáním klíčového slovo do místního Google vyhledávače. Rád bych sledoval jak moc velké jsou rozdíli v pohledu apod. |
||
Cody Profil |
#2 · Zasláno: 12. 12. 2011, 18:17:11
Neznám, ale mhodilo by se mi. Částečně to může plnit anonymní režim s url Google.
národní doména .
|
||
Mari Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 12. 2011, 20:18:37
To si právě moc nemyslím, neb se Google váže spíše k IP a historii, než k ošálení koncovkou...:(
|
||
Petr ZZZ Profil |
#4 · Zasláno: 12. 12. 2011, 23:53:56 · Upravil/a: Petr ZZZ
Reaguji na Mariho:
Možná záleží na tom, zda si nastavíš i příslušný jazyk. Fyzicky přítomen ve Vídni na počítači s OS v němčině, zkusil jsem si před chvílí vyhledat tři různá KW z mého rakouského webu (Dicerca, Ergates, Ceruchus), pokaždé na google.de v němčině a na google.cz v češtině. Výsledky se docela liší: Google.de: 1. místo, 1. místo, 1. místo Google.cz: 28. místo, nedohledatelný (není v první stovce), 72. místo (Je sice pravda, že Google hledání perzonalizuje, ale horní pozice – většinou do pátého místa – při hledání na Google.de v němčině mám ověřené opakovaně z různých počítačů na různých lokalitách v Německu a Rakousku.) |
||
Mari Profil * |
#5 · Zasláno: 13. 12. 2011, 11:58:36
Petr ZZZ:
Co myslíš tím "zda si nastavíš i příslušný jazyk". Kde a jak? OS počítače hraje v pozicích též roli? |
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 13. 12. 2011, 13:09:05
Mari: OS roli hrát může, ale nebude velká.
Jazyk si můžete nastavit překvapivě v nastavení hledání. |
||
Petr ZZZ Profil |
#7 · Zasláno: 13. 12. 2011, 13:18:36
Mari:
„OS počítače hraje v pozicích též roli?“ Netuším, uvedl jsem to jen pro úplnost. |
||
Mari Profil * |
#8 · Zasláno: 13. 12. 2011, 15:32:54
V nastavení hledání dám např. rumunštinu, ale stále mi Google hodí stránky psané rumunsky ale pořadí bude jiné, než když si to samé zadá někdo v Rumunsku. Nebo snad ne?
|
||
Petr ZZZ Profil |
#9 · Zasláno: 13. 12. 2011, 22:48:34
Mari:
Když si kontroluji pozice nějakých stránek, stává se mi, že konkrétní stránka na konkrétní klíčové slovo je jednou třeba na čtvrtém, o dva dny později na osmém, za týden na šestém a jindy zase na třetím nebo čtvrtém místě; vždy ze stejného počítače. Někde jsem četl (myslím to psal Marek Prokop tady na diskusi), že neexistují dva shodné výsledky vyhledávání. Na to, aby někdo měl jiné výsledky než ty, nemusí tedy být vzdálen mnoho kilometrů, může být klidně za rohem. Řekl bych, že existují silné weby, které na určitá klíčová slova vždy budou na prvních příčkách, bez ohledu na to, kde kdo v jakém jazyce hledá (Global 2000, různé univerzity apod.), ale další weby už ve stejném hledání mohou být umístěné případ od případu rozdílně. Chceš-li optimalizovat – řekněme "průměrný" – web v konkurenčním segmentu, nebude asi snadné dosáhnout toho, abys byl dejme tomu se stránkami v angličtině na předních příčkách (též) v Rumunsku. |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 14. 12. 2011, 10:42:32
Ve Webmaster Tools máte statistiku pozic na různé dotazy a můžete si ji filtrovat i podle země.
|
||
Mari Profil * |
#11 · Zasláno: 14. 12. 2011, 18:37:07
Pod čím přesně? Nevidím to tam
|
||
Davex Profil |
#12 · Zasláno: 14. 12. 2011, 18:56:29
Mari:
Vaše stránky na webu » Vyhledávací dotazy » záložka Nejčastější dotazy » tlačítko Filtry... » sloupec Místo. |
||
Mari Profil * |
#13 · Zasláno: 14. 12. 2011, 19:20:00 · Upravil/a: Mari
Nevidim.
Dám VYHLEDAVACI DOTAZY ale pak už žádné nejčastejsi dotazy nejsou už chapu, díky |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0