Autor Zpráva
Mari
Profil *
Existuje nástroj, který by mi ukázal jak je má mezinárodní stránka (pro určité klíčové slovo) viděna pro zadavatele
např. v Litvě či Tunisku? Nebo-li co vidí uživatel dané země zadáním klíčového slovo do místního Google vyhledávače.
Rád bych sledoval jak moc velké jsou rozdíli v pohledu apod.
Cody
Profil
Neznám, ale mhodilo by se mi. Částečně to může plnit anonymní režim s url Google.národní doména.
Mari
Profil *
To si právě moc nemyslím, neb se Google váže spíše k IP a historii, než k ošálení koncovkou...:(
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Mariho:
Možná záleží na tom, zda si nastavíš i příslušný jazyk. Fyzicky přítomen ve Vídni na počítači s OS v němčině, zkusil jsem si před chvílí vyhledat tři různá KW z mého rakouského webu (Dicerca, Ergates, Ceruchus), pokaždé na google.de v němčině a na google.cz v češtině. Výsledky se docela liší:

Google.de: 1. místo, 1. místo, 1. místo
Google.cz: 28. místo, nedohledatelný (není v první stovce), 72. místo

(Je sice pravda, že Google hledání perzonalizuje, ale horní pozice – většinou do pátého místa – při hledání na Google.de v němčině mám ověřené opakovaně z různých počítačů na různých lokalitách v Německu a Rakousku.)
Mari
Profil *
Petr ZZZ:
Co myslíš tím "zda si nastavíš i příslušný jazyk". Kde a jak?
OS počítače hraje v pozicích též roli?
ninja
Profil
Mari: OS roli hrát může, ale nebude velká.

Jazyk si můžete nastavit překvapivě v nastavení hledání.
Petr ZZZ
Profil
Mari:
OS počítače hraje v pozicích též roli?
Netuším, uvedl jsem to jen pro úplnost.
Mari
Profil *
V nastavení hledání dám např. rumunštinu, ale stále mi Google hodí stránky psané rumunsky ale pořadí bude jiné, než když si to samé zadá někdo v Rumunsku. Nebo snad ne?
Petr ZZZ
Profil
Mari:
Když si kontroluji pozice nějakých stránek, stává se mi, že konkrétní stránka na konkrétní klíčové slovo je jednou třeba na čtvrtém, o dva dny později na osmém, za týden na šestém a jindy zase na třetím nebo čtvrtém místě; vždy ze stejného počítače. Někde jsem četl (myslím to psal Marek Prokop tady na diskusi), že neexistují dva shodné výsledky vyhledávání. Na to, aby někdo měl jiné výsledky než ty, nemusí tedy být vzdálen mnoho kilometrů, může být klidně za rohem.

Řekl bych, že existují silné weby, které na určitá klíčová slova vždy budou na prvních příčkách, bez ohledu na to, kde kdo v jakém jazyce hledá (Global 2000, různé univerzity apod.), ale další weby už ve stejném hledání mohou být umístěné případ od případu rozdílně.

Chceš-li optimalizovat – řekněme "průměrný" – web v konkurenčním segmentu, nebude asi snadné dosáhnout toho, abys byl dejme tomu se stránkami v angličtině na předních příčkách (též) v Rumunsku.
Marek Prokop
Profil
Ve Webmaster Tools máte statistiku pozic na různé dotazy a můžete si ji filtrovat i podle země.
Mari
Profil *
Pod čím přesně? Nevidím to tam
Davex
Profil
Mari:
Vaše stránky na webu » Vyhledávací dotazy » záložka Nejčastější dotazy » tlačítko Filtry... » sloupec Místo.
Mari
Profil *
Nevidim.
Dám VYHLEDAVACI DOTAZY ale pak už žádné nejčastejsi dotazy nejsou


už chapu, díky

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0