Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
jindrakuba Profil |
#1 · Zasláno: 15. 3. 2012, 13:54:17 · Upravil/a: Moderátor (editace znemožněna) 18. 3. 2012, 05:55:41
Dobrý den, zajímalo by mne, co je vhodnější zvolit jako název odkazu.
<a href="www.htc-one.cz">HTC One X</a> a nebo <a href="www.htc-one.cz">www.htc-one.cz</a> Vidí v tom vyhledávač nějaký podstatný rozdíl ? Odkazovat budu samozřejmě z webu o jiných telefonech. Děkuji |
||
margin Profil * |
#2 · Zasláno: 15. 3. 2012, 14:44:51
|
||
Cody Profil |
#3 · Zasláno: 15. 3. 2012, 19:08:12
Podle toho jaká je tvoje SEO strategie a co ti vyšlo z analýzy klíčových slov. Z hlediska SEO jsou IMHO obě varianty špatně. Zkus si přečíst něco smysluplného.
|
||
Petr ZZZ Profil |
Lze-li "X" chápat jako klíčové slovo, je v první variantě o jedno klíčové slovo víc. Možná by stálo za úvahu dát buď cíl odkazu nebo nějaký jiný vhodný text do title:
<a href="www.htc-one.cz" title="Detaily o telefonu: www.htc-one.cz">HTC One X</a> |
||
JanJanuska Profil |
Nevidím dôvod pridávať do odkazu atribút title. V SEO to nijak nepomôže a aj anchor text mi príde dostatočne výstižný.
Keďže úvodná stránka www.htc-one.cz nie je priamo o HTC One X, ale o všetkých typoch HTC One, vhodnejší tvar odkazu bude: <a href="www.htc-one.cz">HTC One</a> I keď medzi uvedenými typmi odkazov v prvej správe, sú rozdiely z hľadiska SEO len minimálne. |
||
Petr ZZZ Profil |
JanJanuska:
„Nevidím dôvod pridávať do odkazu atribút title. V SEO to nijak nepomôže“ Cokoli, co pomůže uživateli, pomůže i v SEO, protože to zvýší pravděpodobnost, že čtenář doporučí stránku dál, například nějakou formou ovlivňující řazení. Předpokládám, že atribut title , smysluplně využitý pro doplnění textu kotvy, může zvýšit spokojenost čtenáře i míru prokliku.
|
||
ahoj Profil * |
#7 · Zasláno: 17. 3. 2012, 17:58:25
Petr ZZZ:
„Lze-li "X" chápat jako klíčové slovo, je v první variantě o jedno klíčové slovo víc.“ Co je to za nesmysl? A cos tím chtěl vůbec říct? Počet slov tady nehraje roli, jde o to, jestli se "HTC One X" vyskytuje na webech a jestli je to vyhledáváno jako zaběhnutý termín. Ano-li (a míří-li odkaz na stránku o tom), má smysl použít to jako anchor text a jako součást title. V opačném případě, tzn. jestli existuje jen HTC One (ať už je to cokoli) a HTC One X nikomu a potažmo googlu nic neříká, X smysl nemá. |
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 17. 3. 2012, 18:31:15
ahoj:
„Co je to za nesmysl?“ Řekl bych, že to je podmínkové souvětí, k jehož pochopení by měl stačit kurz českého jazyka pro mírně pokročilé ;-) |
||
ahoj Profil * |
#9 · Zasláno: 17. 3. 2012, 20:55:50
Marek Prokop:
„Řekl bych, že to je podmínkové souvětí,“ Snažím se jít pod povrch. |
||
Petr ZZZ Profil |
#10 · Zasláno: 17. 3. 2012, 21:46:19
Reaguji na ahoje:
"Lze" je příslovce, následuje spojovník a spojka "li", spojovníkem od příslovce oddělená. Elegance výrazu "lze-li" spočívá v tom, že je podstatně kratší než ekvivalent "pakliže je možné", nebo, nedej Scarabaeus, vylomeniny typu "pakliže by bylo lze považovat za možné". |
||
Cody Profil |
#11 · Zasláno: 17. 3. 2012, 23:04:31
ahoj:
„Snažím se jít pod povrch.“ Báječné, v tom případě doporučuji čtyřfazetkové vrtáky pro hluboké vrtání, což je mimochodem moc hezký nebrandový longtail, narozdíl od tvého navigačního anchor textu. |
||
Marek Prokop Profil |
#12 · Zasláno: 18. 3. 2012, 12:44:32
[#9] ahoj Aha. Já z toho měl dojem, že jste stručnou a jasnou Petrovu podmínku „Lze-li "X" chápat jako klíčové slovo“ nejprve označil za nesmysl a pak jste skoro desetkrát více slovy napsal prakticky totéž.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0