Autor Zpráva
Lorem
Profil *
Dobrý den,
už delší dobu si lámu hlavu, jak co nejlépe stránky optimalizovat pro určitá klíčová slova.
Adresa: http://www.ferrum-bau.cz
Jde o to, že ať adresu hodím do jakéhokoliv analyzátoru, vyjede mi úspěšnost téměř všude okolo 98% (ať už jde o nastavení serveru, webu, hustotu klíčových slov atd.).
Problém je v tom, že Seznam.cz atp. na nějakém "sedláckém" analyzátoru postaven nebude =/.
Přecházím tedy k jádru problému. Co dělám špatně?

Předem děkuji za případné rady, tipy a pomoc =)
_es
Profil
Lorem:
Jde o to, že ať adresu hodím do jakéhokoliv analyzátoru, vyjede mi úspěšnost...
Myslíš nejaký „SEOmat“?
Tú spústu medzier na začiatku kódu tam máš na čo?
Lorem
Profil *
_es:
Mezery udělalo PHPko, každopádně hádám (a nejspíš správně), že na optimalizaci kosmetický vzhled mít nějaký extrémní dopad nebude =)
Marek Prokop
Profil
http://www.ferrum-bau.cz/cs/
http://www.haly-prumyslove.cz/cs/prumyslove-haly/
http://www.ocelove-konstrukce-vm.cz/cs/ocelove-konstrukce/
http://www.svodidla-konstrukce.cz/cs/pro-dopravni-stavby/

To je nějaká tajná magie?

Odpovím si sám. Není. Je to šílenost.
Davex
Profil
Lorem:
Přijde mi, že se web příliš soustředí na klíčová slova a na všechno důležitější se zapomnělo. O produktech si tam člověk moc zajímavého nepřečte a po kliknutí na odkaz „víc informací“ bych očekával víc informací a ne zhola nic.
juriad
Profil
Také mě překvapilo, proč se stahují ty samé obrázky pokaždé znovu, a ty naviguješ mezi několika (hodně) doménama. Má to nějaký hlubší smysl, který mi uniká? Takto jen celý web, který není vyloženě špatný, tříštíš na příliš drobné části.
Davex
Profil
juriad:
Hodně lidem to přišlo divné už minule - Více domén a vyhledávače a Kmenová doména a "subdomény".
ludekbrno
Profil *
Lorem:
Pokus o optimalizaci pro vyhledávače, který ve výsledku připomíná spíš linkfarmu a je dost možné, že bude po zásluze "odměněna". Kdyby ses vykašlal na nesmyslné SEO maty, které neřeknou naprosto vůbec nic o vyhledatelnosti webu, ale zabývají se nesmyslnými prkotinami, vykašlal se na roztahání webu po hromadě zbytečných domén a místo toho se věnoval kvalitním textům a přívětivosti pro návštěvníky, buď si jistý, že výsledek bude mnohem lepší a bez rizika penalizace za linkfarmu. Šels na to od základu špatně a těžko to takto řešit. Osobně bych vybral jednu doménu a tam dosadil kvalitní texty a pak už jen sháněl zpětné odkazy.
Lorem
Profil *
Marek Prokop:
Vyloženě jako šílenost bych to nenazval. Web cíleně odkazuje na další domény, lépe řečeno na jejich určitý obsah. Bylo to konzultováno již pár let zpět s vcelku zkušenými SEO konzultanty. Na celkem hodně dlouhou dobu to byl tah, který vynesl 100% první pozice. Což se z ničeho nic změnilo, spíše mě zajímá a pátrám po tom, proč. Jde o to, že v této branži se zpětné odkazy získávají velice špatně (ne-li už jen ze stránky profesionality vůbec) a v podstatě to bylo také "nahrazeno" tímto.

Davex:
Bohužel obsah není na mě. Mohu maximálně doporučit jeho rozšíření. =( Jinak máš samozřejmě pravdu. Není to první dotaz, který jsem na tohle téma zakládal. Stále mi to leží v hlavě a už i ze zvědavosti mě zajímá, kdepak se stala chyba =)

ludekbrno:
Duplicitní obsah byl vyřazen právě odkazováním na určitou část webu. Prvky které se na webu opakují jsou pokaždé generovány náhodně. Viz. výše RE:Marek Prokop

Všem samozřejmě děkuji za kritiku, ale uvítal bych (o což se pokusil ludekbrno) i nějakou radu.
ludekbrno
Profil *
Lorem:
Vyhledávače čím dál úspěšněji bojují proti manipulacím s výsledky a různé bezdůvodně vzájemně propojené sítě podobných stránek celkem oprávněně považují za málo přínosné pro návštěvníky. Ta navigace skrze různé domény je fakt nepřehledná a hlavně k ničemu. Obávám se, že ve stávajícím provedení už žádné vylepšení pozic není reálné. Ještě doplním můj názor na vhodný postup. Jako hlavní bych zvolil určitě doménu s názvem firmy. Na ní bych soustředil celou nabídku roztříděnou přehledně na podstranách. Zrušil bych VŠECHNY odkazy z hlavní domény na ty pomocné domény. Na každou pomocnou doménu bych umístil pár textů týkajících se jen oboru konkrétní domény a z ní bych odkazoval v textu do příslušné sekce hlavní domény. ALE NE NAOPAK! Tedy odkazy pouze na hlavní web, nikoliv z něj. Tím jednosměrným odkazováním zabráníš, aby vyhledávače považovaly tvoji síť webů za něco jako linkfarmu a současně tak posílíš hlavní web. Pokud poslední dobou zaznamenáváš propady pozic, je docela možné, že už vyhledávače "větří" něco nekalého a začínají domény penalizovat. To už může být na řešení i pozdě.
Marek Prokop
Profil
Lorem:
Bylo to konzultováno již pár let zpět s vcelku zkušenými SEO konzultanty. Na celkem hodně dlouhou dobu to byl tah, který vynesl 100% první pozice.

Pak nechápu, proč se ptáte zde a nejdete se zeptat opět těch zkušených SEO konzultantů. Já si myslím, že to je škodlivý nesmysl, který Vám nikdy k žádným pozicím pomoci nemohl, ale třeba se pletu.
pepperos
Profil
Odkazování na jiné domény se mi moc nezdá. Proč to není všechno na jednom místě? Návštěvníka to akorád splete, pozicím to moc nepřidá.
Lukáš Pítra
Profil
Nerozptylujte obsah po mnoha doménách, koncentrujte se na jeden web na jedné doméně, ostatní domény využijte pro podporu.
Nepoužívejte, prosím, seo analyzátory. Pokaždé, když někdo použije seo analyzátor, zhasne hvězda.
Zamyslete se nad tím, kolik energie, času a peněz s jakou návratností se vám vůbec vyplatí do SEO vložit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0