Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
radekt Profil |
Dobrý den,
zákazník v Google Moje firma již od dubna opakovaně žádá o zaslání ověřovacího kódu. Vždy mu to napíše, že ověřovací kód je na cestě a že většina zásilek dorazí do 12 dnů. To je ale vše co nastane, ověřovací kód nepřišel ani v jednom případě. Nemáte s tím někdo zkušenosti, jak se to dá popostrčit, co ještě udělat? Děkuji Radek Tůma |
||
Mlocik97 Profil |
Dobyte si baterku, o chvíľu sa Vám mobil vybije.
Inak skúšali ste to na počítači, či len skrz mobil? Nieje náhodou v Spamu? |
||
radekt Profil |
Mlocik97:
Dělal to z mobilu i z počítače. Jestli spadl do spamu, to nevím, jak zjistit. Ale je to možné - jeden robot mu optimisticky píše že je kód na cestě a druhý nezávisle na něm ho mohl zařadit do spamu. |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
raddimm.xx Profil |
#4 · Zasláno: 2. 6. 2017, 12:59:14
Do jakého spamu? Ověřovací kód se posílá fyzicky na adresu (nicmene take na nej cekam jiz dva mesice a trikrat jsem znovu zadal o poslani)
|
||
Časová prodleva: 7 let
|
0