Autor Zpráva
Vladosik
Profil
Mozna jsem trochu mimo a jen to dobre nechapu,ale jak spravne vyuzit tento atribut?
Mam na odkazy smerujici ven z webu aplikovat tento atribut? Pry je spravne ho pouzivat na externí odkazy, aby se mi netristil PageRank (treba to nerikam spravne).
Ovsem jak je to pak s odkazy, ktere by mi vlastne meli pomoct? Dle clanku http://interval.cz/clanky/google-search-engine-ranking-factors-v2/ jsou odkazy smerujici na stejne zamerene weby a s vhodnym textem odkazu velikym plusem.
Proste bych rad vedel, jak se mam zachovat a jak tento atribut vhodne vyuzivat u odkazu, dekuji.
Marek Prokop
Profil
Asi nejlépe uděláte, když na ten atribut úplně zapomenete.
souki
Profil
Vladosik
Použij ho, když někomu nechceš zvedat PR. Takže když například budeš chtít odkázat na Nějaký Hulánův článek, použiješ rel=nofollow
Ivorius
Profil
Osobně se domnívám, že tento atribut bude brzy vyhledávači ignorován. Spousta lidí to tak dělá, že prostě externím odkazům nastaví rel="nofollow" aby si zachovali PR. Jenže takto ten atribut zamýšlen nebyl a ztrácí tedy svůj význam, neboť posuzování stránek vyhledávači je zčásti založeno na prolinkování.

BTW. seznam to nebere vůbec v potaz.

Nejsem si teď moc jistý (Yuhů to možná bude vědět), ale nebere seznam v potaz pro hodnocení mé stránky i to na koho odkazuji? Nemyslím teď, jako odkazy na nějaké gamblinc a porn stránky, ale spíše to pokud odkazuji na stránky kvalitní s podobným tématem, že mi to vlastně pomáhá ??
Vladosik
Profil
Marek Prokop
Dobře děkuji, Vám plně důvěřuji.

souki
Ano, to je asi vhodné použití:-)
Marek Prokop
Profil
nebere seznam v potaz pro hodnocení mé stránky i to na koho odkazuji?

Bere, protože používá trochu upravený algoritmus HITS. Tedy, aspoň to tvrdí.
swifter
Profil *
Lepšie je cez robots.txt. Ale záleží od teba podľa mňa to nie je až také dôležité. Má tá stránka naozaj takú obrovskú konkurenciu, že by jej ten uniknutý PR až toľko vadil? Ja si myslím, že web stránky treba v prvom rade robiť prirodzene. Taktiež dôverihodnosť môže podľa mňa zvýšiť aj 200 odkazov čo sa pohybujú od PR 1 do PR 4 ako menej a kvalitnejších rankov. Keď si zoberieš veľké firmy čo majú vysoký PR ako napr. adobe, tak tý majú iba odkazy zo stránok s vysokým PR? Ja mám stránku, ktorá je vo výsledkoch na miestach 2 - 4 a všetko sú to stránky s PR 5 a ja mám PR 4.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0