Autor Zpráva
Klear
Profil *
Mám nabídku inzerovat na jisté klíčové slovo na Atlasu.

Kde se dá zjistit jejich návštěvnost atd. Pozice na trhu mezi portály, vyhledávači.

Nabídka kampaně na první stranu -cca 28. 000 Kč na rok, jít do toho a nebo ty peníze investovat do SEO ?

Poraďte.


Podotýkám, že na mé klíč. slovo, které mě zajíma , je to u Seznamu a Centrumu beznadějně obsazené- předplacené.

Díky

Klear
Railbot
Profil
Klear
Takové potřebné údaje by ti měli snad poskytnout oni, ne? Budou mít jistě lepší přehled, jak si stojí. Mohu ti ale říci, že jsou kdesi v dáli za ostatními, jejich katalog moc k užitku nebude a vyhledávání, to nemá snad ani 1% podíl na trhu. Být tebou tak ty peníze, byť to není nijak velká suma, investuji lépe a hlavně jinde.
Klear
Profil *
Atlas mi samozřejmě bude tvrdit, že mají návštěvnost vysokou na tyto stránky,atd.
Díky za radu.
ninja
Profil
Klear: predpokladam ze obchodni zastupce Atlasu sva cisla podpori udaji od tretiho subjektu (Netmonitor, toplist, atd.).
Martin_H
Profil
Reklamu na Atlasu jsme touto formou zkusili, výsledek na příchozího návštěvníka byl o řád horší než u Seznamu ( pokud tedy srovnávám tutéž formu reklamy) Ve zkratce - Atlas nám nepřinesl o tolik víc návštevníků, než o kolik je levnější než podobné slovo na Seznamu. Dovedu si ale představit, že najdeš slovo, u kterého se rozdíl setře.Poslední úpokus obchodníků Atlasu : u nás se jednalo o slovo "zahradní nábytek" - týkalo se to webu www.vladeko.cz - cena se po slevách snížila na necelých 17 tis + nějaké další kategorie. Myslím, že v PPC by nás to vyšlo levněji - ale můžeš mít jiné slovo, a zcela odlišnou situaci
Klear
Profil *
Připadá mi ta cena co jsem se dozvěděl oproti Centrumu dost přemrštěná.
Ceny u Seznamu nevím.
Asi do toho nepůjdu.
Díky za rady, postřehy.

Raději bych ty peníze nějak investoval do Googlu - na klíčové slovo - poraďte jak- nějakou placenou formu reklamy.
Marek Prokop
Profil
Ve vyhledávání Atlasu běží Sklik. Jde tedy poměrně velmi přesně otestovat a odhadnout, jakou návštěvnost lze přes určitá slova získat.
ninja
Profil
Klear: pro inzerci na Google, Seznamu i Atlasu jde pouzit Google Adwords, respektive Seznam Sklik. Je mozne ze se dostanete na lepsi cenu a navic mate kompletni statistiku a kontrlu nad naklady.
Klear
Profil *
Marek Prokop - Jde tedy poměrně velmi přesně otestovat a odhadnout, jakou návštěvnost lze přes určitá slova získat.

Prosím o postup - u Skliku , nevím jak postupovat.
Díky.
Marek Prokop
Profil
Kleare, optimalizaci PPC kampaní (kam patří Sklik) školím 8 hodin a to již předpokládám určité vstupní znalosti. Tady Vám to v jednom krátkém příspěvku opravdu vysvětlit nemohu. Chcete-li investovat do internetové reklamy, studujte, studujte, studujte. Jinak Vás každý velmi snadno ošidí.

Základní princip:

1) Zaregistrujte se do Skliku -- https://www.sklik.cz/

2) Nastavte si kampaň tak, aby obsahovala požadovaná slova ve stejné shodě, jakou Vám nabízí Atlas.

3) Zobrazování inzerátů nastavte jen na fulltext Seznamu a Atlas.

4) Sledujte imprese, kliky v rámci Skliku a skutečné návštěvy např. pomocí Google Analytics.

5) Podle poměru kliků odečtěte z počtu impresí fulltext Seznamu a zbude Vám odhad hledanosti pro Atlas.

6) Roční odhad korigujte o odhad sezónních výkyvů.

7) Vezměte v úvahu vše, na co jsem tady v rychlosti zapomněl :-)
Klear
Profil *
Díky za rychlou odpověď
unipow
Profil
Klear
Mohu vědět, co je to za slovo, které vás zajímá? V profilu najdete na mě email, pokud to nechcete zcela zveřejnit. Ta obsazenost nějakého slova by mě docela zajímala. A obsazené kde, ve fulltextu není nic takového možné, navíc atlas používá fulltext seznamu, přesněji asi je, že používá jejich engine a výsledky jsou téměř shodné.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0