Autor Zpráva
dejvv
Profil *
Dobrý den,
jak dlouho trvá optimalizace např. eshopu? Mám na mysli prvotní optimalizaci. Dá so na tuto otázku rozumně odpovědět? Děkuji
dejvv
Profil *
co je dobré v eshopu optimalizovat? Chci větší návštěvnost.. Jsem laik, tak mě berte na milost.
Plaváček
Profil
dejvv

Nejlepší odpověď, která mě napadla při takto položené otázce, zní:

V eshopu je dobré optimalizovat úplně všechno.

Nevím ale, jestli ti to k něčemu bude.
dejvv
Profil *
co myslíte tím úplně všechno? Názvy a popisy všech produktů?
habendorf
Profil
Třeba. Nebo nákupní proces, třeba. Nebo přehlednost, třeba. Nebo ceny, třeba.
dejvv
Profil *
SEO pro ceny? Nákupní proces? Můžete to prosím konkretizovat?
Plaváček
Profil
dejvv

Upřesním svou odpověď a pošlu tě sem: http://vyhledavace.info/poradna/ .

U eshopu ale daleko větší roli než technické SEO hraje správně zvládnutý marketing čili propagace a sympatická úroveň cen. Alespoň v českých podmínkách.

A jeden malý domácí úkol, zkus si zjistit, co znamená "long tail".
dan11
Profil *
Plaváček

Dobrá, tedy lze říct, že byste pro eshop doporučil spíš nakoupit přední pozice ve vyhledávačích (propagace) na danná slova?
habendorf
Profil
To se nedá obecně říct, záleží např. na konkurenčnosti oboru. Je rozdíl prodávat třeba fytopufy nebo třeba elektroniku.
dan11
Profil *
když tedy prodává dejvv např. elektoriniku, je tedy jasné, že jde o konkurenční obor.. jak tedy udělat něco jinak (či lépe) než ostatní? Existuje i jiná cesta než sledovat jak optimalizuje konkurence a optimalizovat o něco lépe?
habendorf
Profil
dan11

Všechno je otázka (předpokládané) návratnosti vynaložených prostředků. Takže samozřejmě může dejvv např. více či méně mohutně zainvestovat do reklamní kampaně.
Marek Prokop
Profil
Odpovídám na původní otázku:

Optimalizace e-shopu trvá od jednoho dne do celkové doby existence onoho e-shopu. Toto široké rozpětí je dáno jednak konkurenčností oboru (čím vyšší, tím větší časové nároky) a jednak časovým průběhem změn sortimentu a vývoje konkurence.

Možná Vás ale, Dejvve, spíše zajímala odpověd na otázku, kdy nejdříve se mohou projevit výsledky optimalizace e-shopu. Za předpokladu, že se optimalizace dělá opravdu optimálně a investují se do ní adekvátní prostředky, dostaví se první výsledky v horizontu několika týdnu až zhruba jednoho roku -- opět v závislosti na konkurenčnosti oboru.

Nedělá-li se optimalizace optimálně nebo se do ní neinvestují dostatečné prostředky, je u více než velmi málo konkurenčních oborů pravděpodobné, že se pozitivní výsledky nedostaví nikdy.
dejvv
Profil *
Marek Prokop: díky za odpověď.. Doporučujete tedy vynaložit peníze pro nákup předních pozic, jedná li se o obchod s elektronikou? Díky všem
dejvv
Profil *
jde mi tedy o eshop s elektronikou, mobilními telefony, bílého zboží....jsou tam i další sekce, ale hlavní zdroj plyne z elektroniky.. chci tedy přilákat co nejvíce zákazníků...díky moc
unipow
Profil
dejvv
Nepochopil jsi Markův slovník, u vysoce konkurenčního segmentu trvá optimalizace cituji: od jednoho dne do konce existence. To znamená, že v vašem případě to budete muset dělat pořád. SEO není jednorázová práce, ale trvalý pracovní proces, který se vyvíjí dle změny zboží, což je u vás hlavní předpoklad, až po změny u konkurence, což se také dá ve vašem případě očekávat. Pro dobré SEO musíte očekávat výdaje, mám na mysli finanční, u dobré firmy i platí přímá úměra, čím vyšší investice, tím kvalitnější výsledek, ale opakuji, u dobré firmy. Pokud si to budete dělat sám, tak se dá předpokládat, že budete trávit velkou část dne a nocí studiem, čtením, pak samotnou aplikací na váš eshop, což je v přímé úměře zase s časem a penězi.
unipow
Profil
dejvv
Tím jsem chtěl hlavně říct, že SEO není nákup předních pozic, hlavně ale nevím, o jaké pozice máte zájem a kde. A už vůbec netuším, co znamená koupit si přední pozice.
ninja
Profil
dejvv: otazka jak dlouho trva optimalizace eshopu je stejna, jako otazka jak dlouho trva optimalizace kamene prodejny. Trva dokud neni optimalni. To samozrejme neznamena dokana, ale optimalni pomer vydaju/prijmu s dosazenim maximalniho zisku.

Predpokladem optimalizace je pocatnecni analyza, ktera by mela odpovedet na nejdulezitejsi otazky, respektive ukazat nezavaznejsi nedostatky.

Znate sve nastevniky a zakazniky? Znate zbozi a segment trhu? Znate statistky stranek? Znate potencial klicovych slov?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0