Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
dejvv Profil * |
#1 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:00:32
Dobrý den,
jak dlouho trvá optimalizace např. eshopu? Mám na mysli prvotní optimalizaci. Dá so na tuto otázku rozumně odpovědět? Děkuji |
||
dejvv Profil * |
#2 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:01:42
co je dobré v eshopu optimalizovat? Chci větší návštěvnost.. Jsem laik, tak mě berte na milost.
|
||
Plaváček Profil |
#3 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:04:11
dejvv
Nejlepší odpověď, která mě napadla při takto položené otázce, zní: V eshopu je dobré optimalizovat úplně všechno. Nevím ale, jestli ti to k něčemu bude. |
||
dejvv Profil * |
#4 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:09:00
co myslíte tím úplně všechno? Názvy a popisy všech produktů?
|
||
habendorf Profil |
#5 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:10:14
Třeba. Nebo nákupní proces, třeba. Nebo přehlednost, třeba. Nebo ceny, třeba.
|
||
dejvv Profil * |
#6 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:12:26
SEO pro ceny? Nákupní proces? Můžete to prosím konkretizovat?
|
||
Plaváček Profil |
#7 · Zasláno: 23. 1. 2008, 19:16:03
dejvv
Upřesním svou odpověď a pošlu tě sem: http://vyhledavace.info/poradna/ . U eshopu ale daleko větší roli než technické SEO hraje správně zvládnutý marketing čili propagace a sympatická úroveň cen. Alespoň v českých podmínkách. A jeden malý domácí úkol, zkus si zjistit, co znamená "long tail". |
||
dan11 Profil * |
#8 · Zasláno: 23. 1. 2008, 22:37:30
Plaváček
Dobrá, tedy lze říct, že byste pro eshop doporučil spíš nakoupit přední pozice ve vyhledávačích (propagace) na danná slova? |
||
habendorf Profil |
#9 · Zasláno: 23. 1. 2008, 22:44:34
To se nedá obecně říct, záleží např. na konkurenčnosti oboru. Je rozdíl prodávat třeba fytopufy nebo třeba elektroniku.
|
||
dan11 Profil * |
#10 · Zasláno: 23. 1. 2008, 22:51:58
když tedy prodává dejvv např. elektoriniku, je tedy jasné, že jde o konkurenční obor.. jak tedy udělat něco jinak (či lépe) než ostatní? Existuje i jiná cesta než sledovat jak optimalizuje konkurence a optimalizovat o něco lépe?
|
||
habendorf Profil |
#11 · Zasláno: 23. 1. 2008, 22:57:17
dan11
Všechno je otázka (předpokládané) návratnosti vynaložených prostředků. Takže samozřejmě může dejvv např. více či méně mohutně zainvestovat do reklamní kampaně. |
||
Marek Prokop Profil |
#12 · Zasláno: 24. 1. 2008, 03:11:18
Odpovídám na původní otázku:
Optimalizace e-shopu trvá od jednoho dne do celkové doby existence onoho e-shopu. Toto široké rozpětí je dáno jednak konkurenčností oboru (čím vyšší, tím větší časové nároky) a jednak časovým průběhem změn sortimentu a vývoje konkurence. Možná Vás ale, Dejvve, spíše zajímala odpověd na otázku, kdy nejdříve se mohou projevit výsledky optimalizace e-shopu. Za předpokladu, že se optimalizace dělá opravdu optimálně a investují se do ní adekvátní prostředky, dostaví se první výsledky v horizontu několika týdnu až zhruba jednoho roku -- opět v závislosti na konkurenčnosti oboru. Nedělá-li se optimalizace optimálně nebo se do ní neinvestují dostatečné prostředky, je u více než velmi málo konkurenčních oborů pravděpodobné, že se pozitivní výsledky nedostaví nikdy. |
||
dejvv Profil * |
#13 · Zasláno: 24. 1. 2008, 08:51:20
Marek Prokop: díky za odpověď.. Doporučujete tedy vynaložit peníze pro nákup předních pozic, jedná li se o obchod s elektronikou? Díky všem
|
||
dejvv Profil * |
#14 · Zasláno: 24. 1. 2008, 08:55:39
jde mi tedy o eshop s elektronikou, mobilními telefony, bílého zboží....jsou tam i další sekce, ale hlavní zdroj plyne z elektroniky.. chci tedy přilákat co nejvíce zákazníků...díky moc
|
||
unipow Profil |
#15 · Zasláno: 25. 1. 2008, 15:12:35
dejvv
Nepochopil jsi Markův slovník, u vysoce konkurenčního segmentu trvá optimalizace cituji: od jednoho dne do konce existence. To znamená, že v vašem případě to budete muset dělat pořád. SEO není jednorázová práce, ale trvalý pracovní proces, který se vyvíjí dle změny zboží, což je u vás hlavní předpoklad, až po změny u konkurence, což se také dá ve vašem případě očekávat. Pro dobré SEO musíte očekávat výdaje, mám na mysli finanční, u dobré firmy i platí přímá úměra, čím vyšší investice, tím kvalitnější výsledek, ale opakuji, u dobré firmy. Pokud si to budete dělat sám, tak se dá předpokládat, že budete trávit velkou část dne a nocí studiem, čtením, pak samotnou aplikací na váš eshop, což je v přímé úměře zase s časem a penězi. |
||
unipow Profil |
#16 · Zasláno: 25. 1. 2008, 15:14:25
dejvv
Tím jsem chtěl hlavně říct, že SEO není nákup předních pozic, hlavně ale nevím, o jaké pozice máte zájem a kde. A už vůbec netuším, co znamená koupit si přední pozice. |
||
ninja Profil |
#17 · Zasláno: 25. 1. 2008, 15:51:41
dejvv: otazka jak dlouho trva optimalizace eshopu je stejna, jako otazka jak dlouho trva optimalizace kamene prodejny. Trva dokud neni optimalni. To samozrejme neznamena dokana, ale optimalni pomer vydaju/prijmu s dosazenim maximalniho zisku.
Predpokladem optimalizace je pocatnecni analyza, ktera by mela odpovedet na nejdulezitejsi otazky, respektive ukazat nezavaznejsi nedostatky. Znate sve nastevniky a zakazniky? Znate zbozi a segment trhu? Znate statistky stranek? Znate potencial klicovych slov? |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0