Autor Zpráva
dejvv
Profil *
Dobrý den,
jak dlouho trvá optimalizace např. eshopu? Mám na mysli prvotní optimalizaci. Dá so na tuto otázku rozumně odpovědět? Děkuji
dejvv
Profil *
co je dobré v eshopu optimalizovat? Chci větší návštěvnost.. Jsem laik, tak mě berte na milost.
Plaváček
Profil
dejvv

Nejlepší odpověď, která mě napadla při takto položené otázce, zní:

V eshopu je dobré optimalizovat úplně všechno.

Nevím ale, jestli ti to k něčemu bude.
dejvv
Profil *
co myslíte tím úplně všechno? Názvy a popisy všech produktů?
habendorf
Profil
Třeba. Nebo nákupní proces, třeba. Nebo přehlednost, třeba. Nebo ceny, třeba.
dejvv
Profil *
SEO pro ceny? Nákupní proces? Můžete to prosím konkretizovat?
Plaváček
Profil
dejvv

Upřesním svou odpověď a pošlu tě sem: http://vyhledavace.info/poradna/ .

U eshopu ale daleko větší roli než technické SEO hraje správně zvládnutý marketing čili propagace a sympatická úroveň cen. Alespoň v českých podmínkách.

A jeden malý domácí úkol, zkus si zjistit, co znamená "long tail".
dan11
Profil *
Plaváček

Dobrá, tedy lze říct, že byste pro eshop doporučil spíš nakoupit přední pozice ve vyhledávačích (propagace) na danná slova?
habendorf
Profil
To se nedá obecně říct, záleží např. na konkurenčnosti oboru. Je rozdíl prodávat třeba fytopufy nebo třeba elektroniku.
dan11
Profil *
když tedy prodává dejvv např. elektoriniku, je tedy jasné, že jde o konkurenční obor.. jak tedy udělat něco jinak (či lépe) než ostatní? Existuje i jiná cesta než sledovat jak optimalizuje konkurence a optimalizovat o něco lépe?
habendorf
Profil
dan11

Všechno je otázka (předpokládané) návratnosti vynaložených prostředků. Takže samozřejmě může dejvv např. více či méně mohutně zainvestovat do reklamní kampaně.
Marek Prokop
Profil
Odpovídám na původní otázku: