Autor Zpráva
suky
Profil
V SEO jsem úplný začátečník a chtěl bych se zeptat, když budu mít dvouslovnou doménu s pomlčkou i bez pomlčky:

moje-domena.net
mojedomena.net
Kam mám umístit vlastní stránky?
Morasino
Profil
mojedomena.net
Marek Prokop
Profil
moje-domena.net :-)
suky
Profil
Marek Prokop
Morasino
Usuzujete podle sebe, nebo podle nejakych standartu?
bojars
Profil
IMHO:Seach Engine prehľadáva obsah. Pre optimalizáciu je teda dôležitý obsah, ktorý je v stránkach domény, nie jej názov.
Marek Prokop
Profil
Suky, problém je v tom, že na Vaši otázku nejde jednoznačně odpovědět. Záleží na skutečných slovech v názvu domény a obsahu webu.
Morasino
Profil
suky
Klíčová slova v doméně? (nevím jestli jsou ještě brána v dnešní době v potaz :)) slovo-slovo.net
Osobní web? emilnovak.net
Používám vždy domény bez pomlčky, polčkové přesměruji na doménu bez. :)
Hitman
Profil
Doporučuji přesměrovat vase-domena.net na vasedomena.net.
Marek Prokop
Profil
Morasino, když nevíte, zda vyhledavače berou slova v doméně v potaz, tak proč, proboha, v této otázce někomu radíte?

Hitmane, jaké efekt na vyhledavače si slibujete od přesměrování vase-domena.net na vasedomena.net?
Marek Prokop
Profil
Mimochodem, tuto otázku řeší FAQ, který je odkazován v první zprávě tohoto fóra: http://vyhledavace.info/seo-faq/22/slova-v-domene
Hitman
Profil
Myslím že je to téměř jedno, důležitý je obsah, ne doména.
Mistr
Profil
suky
Záleží i na konkrétní adrese. U nás v Praze se teď před volbami do Senátu Parlamentu České republiky objevily billboardy jednoho z kandidátů s adresou www.martinjanstransky.cz - pokud pominu fakt, že je tato adresa pro řidiče automobilů zcela nečitelná, je problém s jejím zapamatováním. Posléze se to pokoušeli vylepšit úpravou do tvaru www.MartinJanStransky.cz, i když stále to není ono. Měj, tedy, prosím na zřeteli i čitelnost a zapamatovatelnost webové adresy.
suky
Profil
Marek Prokop
Bohuzel prava slova domeny jeste nemuzu prozradit, ale presto dekuji.