Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ice Profil |
#1 · Zasláno: 2. 2. 2009, 13:27:57
Ahoj, situace. Web cestovky. www.rajbas.eu Je lepší pro klienta budovat na hlavní doméně obsah o zemích, tedy psát články s obsahem o těch zemích. Nebo budovat microsites o 10-15 stránkách textu s jednotlivou zemí kam jezdí: http://novy-zeland.i-pruvodce.eu a získávat takto zpětné odkazy. Web sám o sobě mnoho zpětných odkazů nemá.
|
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 2. 2. 2009, 14:52:26
Nejlepe oboji,ale to asi nechces slyset. Zalezi na spouste faktoru. Tak napriklad jak pravdepodobne je, ze zajemce o cestu na Novy Zeland nakonec radeji pojede do Australie.
Opravdu mi ale prijde nejlepsi na stranky rajbas.eu davat zakladni informace o zemi a pak podrobne o poradanych zajezdech. A vedle toho budovat mikroweby o jednotlivych lokalitach. |
||
Martin Weis Profil |
#3 · Zasláno: 2. 2. 2009, 15:12:49
IMHO je lepší na rozvést téma podrobněji na každou jednotlivou zemi zvlášť na podstránky nebo subdomény a na titulní stránku umístit odkazy vedoucí na ně. Externí zpětné odkazy bych budoval v rámci cestování na titulní stránku odkud by se navštěvníci pak dostávali přes navigační menu na jednotlivé podstránky popisující každou zemi zvášť podrobněji.
|
||
comfy Profil * |
#4 · Zasláno: 2. 2. 2009, 16:19:58
Ice
udělal bych to asi tak, jak napsal Martin - na hlavní stránku (rajbas.eu) bych udělal krátké texty s odkazy na subdomény, kde by bylo o daných zemích více, tak by se snad vytvořil kolotoč, který by napomohl rozvoji optimalizace... ale nemám s tvorbou "umělých" zpětných odkazů vlastní zkušenosti, tak jsem zvědav na názory zkušenějších |
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 2. 2. 2009, 20:31:08
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0