Autor Zpráva
Ice
Profil
Ahoj, situace. Web cestovky. www.rajbas.eu Je lepší pro klienta budovat na hlavní doméně obsah o zemích, tedy psát články s obsahem o těch zemích. Nebo budovat microsites o 10-15 stránkách textu s jednotlivou zemí kam jezdí: http://novy-zeland.i-pruvodce.eu a získávat takto zpětné odkazy. Web sám o sobě mnoho zpětných odkazů nemá.
ninja
Profil
Nejlepe oboji,ale to asi nechces slyset. Zalezi na spouste faktoru. Tak napriklad jak pravdepodobne je, ze zajemce o cestu na Novy Zeland nakonec radeji pojede do Australie.

Opravdu mi ale prijde nejlepsi na stranky rajbas.eu davat zakladni informace o zemi a pak podrobne o poradanych zajezdech. A vedle toho budovat mikroweby o jednotlivych lokalitach.
Martin Weis
Profil
IMHO je lepší na rozvést téma podrobněji na každou jednotlivou zemi zvlášť na podstránky nebo subdomény a na titulní stránku umístit odkazy vedoucí na ně. Externí zpětné odkazy bych budoval v rámci cestování na titulní stránku odkud by se navštěvníci pak dostávali přes navigační menu na jednotlivé podstránky popisující každou zemi zvášť podrobněji.
comfy
Profil *
Ice
udělal bych to asi tak, jak napsal Martin - na hlavní stránku (rajbas.eu) bych udělal krátké texty s odkazy na subdomény, kde by bylo o daných zemích více, tak by se snad vytvořil kolotoč, který by napomohl rozvoji optimalizace...

ale nemám s tvorbou "umělých" zpětných odkazů vlastní zkušenosti, tak jsem zvědav na názory zkušenějších
Marek Prokop
Profil
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=13&topic=89129

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0