Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Bruno Profil * |
Zdravím všechny, rád bych se zeptal, jaké máte zkušenosti se získáváním zákazníků pomocí různých najdicenu,... tedy, vytvořením a xlm feedu a jeho rozšířením.
Děkuji, Vox Moderátor Chamurappi: Titulek „XML FEED“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Richi Profil |
#2 · Zasláno: 6. 3. 2009, 13:14:51
Internetový obchod bez XML feedu je v dnešní době poloprodukt a propagace pomocí srovnávačů cen je nezbytností :-)
Denně navštíví tyto vyhledávače (dle mého odhadu) tak 300tisíc lidí (zbozi.cz má tak 120tis a zbytek další jako http://www.cenyzbozi.cz/ atd :-), myslíš že je to tak malé číslo aby si obchod dovolil nebýt tam? Mimoto je to většinou zadarmo a majitele shopu to nic nestojí. Spíš nechápu shopy které tam nejsou. |
||
Časová prodleva: 9 měsíců
|
|||
ferry Profil * |
#3 · Zasláno: 3. 12. 2009, 19:06:14
No mám internetový obchod a bohužel neustále narážím na problém, jak získat feed zdarma, neboť můj poskytovatel obchodu, tedy platformy mi jej hodlá sdělit pouze za poplatek.Mám vůbec nějakou šanci tento jeho požadavek obejít a napsat si feed sám - bohužel to neumím.Co je mi pltná registrace do katalogů, když většina z nich po mě chce feed a já ho nemám šanci zjistit.Docela mě překvapilo, že jej musím poskytovateli zaplatit, domníval jsem se že je tato věc pro mne automaticky přístupná.Co můžu dělat?Děkuji za radu.
|
||
Tomáš Meisner Profil |
#4 · Zasláno: 3. 12. 2009, 19:17:43
No co na to říct... Ušetřil jste zřejmě při pořízení eshopu a využil jste nějaké eshopové platformy, která není na míru. Je tedy jasné, že poskytovatel té platformy vydělává na dodatečných službách (což by u eshopu na míru nebylo)... Je to jen o obchodním modelu, který jste si vybral...
|
||
Joker Profil |
#5 · Zasláno: 3. 12. 2009, 19:19:42
ferry:
„Mám vůbec nějakou šanci tento jeho požadavek obejít a napsat si feed sám - bohužel to neumím.“ Podle mého názoru jsou dvě schůdné alternativy: 1. Zaplatit 2. Najít levnější alternativu a přejít. Nebo alespoň hrozit odchodem v naději, že stávající poskytovatel dá lepší podmínky. Sice nevím, kolik peněz za to chtějí, ale podle mě to ve finále vyjde levněji, než to analyzovat a nějak obcházet vlastním řešením. |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0