Autor Zpráva
amelia
Profil *
Dobrý den,

na posledním školení mi řekli, že je chytré při registracích do katalogů napsat pro každý katalog unikátní popisek, případně trochu střídat anchor text, takže vycházím z toho, že je to pravda.

Otázka je, jak moc unikátní má být text, aby ho vyhledávač považoval za unikátní.

Řekněte svůj názor - vyberte jednu z možností:

1) Pouze změnit pár znaků v každém odstavci, např. diakritiku, interpunkci apod. (slyšel jsem, že to stačí k tomu, aby se změnily hashe... ale zase pochybuji, že se nechá google tak snadno oblbnout)
2) Zpřeházet věty, případně slova ve větách.
3) Vymyslet pro každý katalog úplně jiný text s jiným výběrem slov a trochu jiným významem.

Děkuji.
Rammsteinmv
Profil
Záleží na tom,jestli máš dost času. Úplně jiný text by asi byl ideální,ale kdo má na to čas (a navíc by asi stejně měl obsahovat podobná klíčová slova)?

Měnit diakritiku a interpunkci je podle mě nesmysl. Vymýšlet pro každý katalog jiný text taky (i když záleží zase na tom,do kolika katalogů svůj web registruješ).

Osobně registruji své weby jen do několika málo katalogů (tedy nějakých 30 je pro mě nepředstavitelně moc) a mám připraveny 3-4 verze popisku svého webu,které náhodně střídám. Zbylý čas pak využiji lépe. Pokud ale 5 hodin denně ležíš,posloucháš hudbu a koušeš si nehty,můžeš se směle pustit do vyhotovení 50 úplně jiných popisků.
amelia
Profil *
Rammsteinmv:
Zbylý čas pak využiji lépe.

To znamená např. ?
Rammsteimv
Profil *
Čti si,jez,surfuj...

Né,je toho přece dost. Pracuj na kvalitě webu,optimalizuj,vyměňuj odkazy...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0