Autor Zpráva
xlifer
Profil
U volby/nastavení měřícího kódu Analyticsu je možné zvolit

Chci sledovat stránky PHP.

K čemu je to dobré?

To se pak nepoužívá standardní javascript kód, ale pouze

<?php include_once("analyticstracking.php") ?>


Děkuji za osvětlení.
Marek Prokop
Profil
Možná se mýlím, ale myslím, že to není dobré k ničemu.
Martin Pyren
Profil *
Dobrý den,
možná se mýlím, ale za zeptání nic nedám.
Můj programátor mi tvrdí, že pro svůj eShop, který má již pár roků, nemohu dát kód pro sledování konverzí. Že mohu natavit pouze sledování cílů, které nastaveno mám. Ale velice rád bych například viděl konverzní poměry, či hodnotu cíle(objednávky). Jak na skliku, tak v Adword a Analyticsu.
Prý je eshop moc starý. Jelikož mu moc nerozumím, ptám se tady profesionálů.
Jestli kod pro konverzi chapu dobře(z různých help topic). Stačí přece najít zdroj. kod stranky s poděkováním za objednávku a tam vložit kody pro sledovaní konverze jak od Skliku, tak od AdWordu.

Předem děkuji za vysvětlení.
Marek Prokop
Profil
V zásadě to chápete správně, nicméně náročnost implementace opravdu záleží na tom, jak je e-shop udělaný. Implementovat to jde vždy, ale někdy to je snadné a někdy hodně pracné.
Martin Pyreň
Profil
Děkuji za vysvětlení.
Asi to nepoznáte, když Vám sem napíšu že se jedná o www.profi-pneu.cz
Případně se zeptám, jestli má smysl u tohoto zavedeného zaběhlého eshopu kompletně předělávat jádro na novější. Nebo je lepší udělat komplet nový.

Také děkuji za případnou kritiku či podněty k tomuto webu.

Díky Martin.
Marek Prokop
Profil
Martine, zvenku to poznat opravdu nejde. Pro kritiku webů je zde samostatná rubrika.
Martin Pyreň
Profil
Marek Prokop:
Již mě bombardují kritikou :)
Za jakých podmínek by jste dokázal zjistit, zdali se v mém případě jedná o snadnou či hodně pracnou záležitost implementace konverzních kódů skliku a adwordu?
Případně za jakých podmínek je na stránky implementovat?

Díky M.
nightfish
Profil
Martin Pyreň:
Za jakých podmínek by jste dokázal zjistit, zdali se v mém případě jedná o snadnou či hodně pracnou záležitost implementace konverzních kódů skliku a adwordu?
Případně za jakých podmínek je na stránky implementovat?
Nejlépe by se to dalo zjistit pohledem do zdrojového kódu e-shopu.
Nicméně tohle musí posoudit váš dodavatel. Kdokoliv jiný buď nebude mít ke zdrojovému kódu přístup, oprávnění, a nejspíš ani znalost struktury aplikace/dat.
Martin Pyreň
Profil
nightfish:
Přístupy mám já...
práva také...
Ale s rozluštěním kódu má dost lidí problémy, tudíž hledám nějakého profíka na weby....
nightfish
Profil
Martin Pyreň:
Ozvi se mi na ICQ nebo mail (údaje mám v profilu), třeba se nějak domluvíme.
Tomáš Meisner
Profil
Martin Pyreň:
Zjednodušeně by se dalo říct - pokud existuje nějaká "thank you" page po úspěšném odeslání objednávky, tak tam lze vložit nejen měření konverzí, ale i konkrétní vyčíslení konverze. A je to otázka 5 minut (nezahrnuje nalezení "thank you" page :-) )

Pokud neexistuje "thank you" page, tak je to otázka úpravy kódu - nejlépe nějakou vytvořit (i z uživatelského pohledu je to dobrý, když zákazník ví co a jak)

Jinak vložit to určitě půjde, mám klienta, který má eshop postavený jen na HTML+JavaScript - čili žádné skriptování na straně serveru a taky mu tam všechno měříme...
Martin Pyreň
Profil
Tomáš Meisner:
Myslím, že CTRL+C / CTRL+V zabere i míň času...
ale problém je právě v nalezení "thank you" stránky na FTP :(
Tomáš Meisner
Profil
no ono to není jen CTRL+C / CTRL+V...
ale každopádně odpověď na Vaši otázku je: programátor na 99% kecá a jen se mu do toho nechce :-) zkuste ho motivovat nebo se obraťte na někoho jiného - přece jen vy jste klient...
Martin Pyreň
Profil
Tomáš Meisner:
to jste s tím programátorem udeřil hřebíček na hlavičku ;)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0