Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JohnLemon Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 8. 2014, 22:23:26
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaký je marketingový záměr dávat si reklamu na Googlu na jméno své společnosti? Například takový Mall.cz. Pokud zadáte do Googlu Mall, na prvním místě vyskočí reklama a na druhém úplně stejný odkaz akorát neplacený. To stejné má i H1, což osobně považuji za špičku v SEO a SEM u nás. Proč firmy utrácí za reklamu na svůj název, když na prvním místě budou vždy po zadání jejich jména? Co mi uniká? Nebo pouze mrhají penězi? Předem děkuji. |
||
Časová prodleva: 10 dní
|
|||
Marschmallow Profil |
#2 · Zasláno: 5. 9. 2014, 18:03:33
JohnLemon:
Řekl bych, že klíčové slovo jejich společnosti, je jen jedno z desítek, která uvedli pro zobrazení reklamy. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 5. 9. 2014, 22:16:56
Je to reklama a používá se z plusmínus stejných důvodů, jako jakákoli jiná reklama :-) PPC v hledání na vlastní brand je navíc většinou za směšné částky, které se v celkovém rozpočtu ztratí jak nic.
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0