Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
M_Válek Profil |
#1 · Zasláno: 2. 2. 2024, 11:30:40
Zdravím,
chtěl bych Vás poprosit o informaci, jestli propis dat z kampaní v Google Analytics (GA) nějakou dobu trvá a nebo jestli je za tím více? Řekněme, že v reklamním pdf letáku bych měl odkazy s UTM parametry. V GA jiné kampaně asi fungují (vidím data), ale nefunguje mi, když chci otestovat měření s novými UTM parametry v URL adrese. Musí se v GA ještě někde něco naklikat aby jednotlivá kampaň fungovala, nebo hrábnout nějak do měřícího JS a nebo stačí prostě vytvořit nové odkazy na web s UTM parametry a ty by se již sami automaticky měly promítnout do statistik GA v "Akvizice uživatelů"? Odkaz např.: mujsuperuzasnyeshophaha.cz/produkt-12345-x.html?utm_source=newsletter2024&utm_medium=email&utm_campaign=test&utm_content=pdfletak&utm_term=12345-x&utm_id=2024001 Mělo by to takto jednoduše fungovat a pokud ano, tak za jak dlouho ty data uvidím? Protože běžně vidím data max do jednoho dne, ne později a při testu této nové kampaně zatím nikde nic a den je fuč. Děkuji za diskuzi, rady a info. |
||
Časová prodleva: 3 měsíce
|
0