Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Radek Novák Profil |
#1 · Zasláno: 10. 5. 2007, 13:49:16
Přemýšlím o zakoupení sponzorovaného odkazu na seznamu (přednostní výpis při vyhledávání). Zajímalo by mě, zda s tím někdo nemá zkušenosti a zda se to vyplatí. Nedokáži totiž odhadnout míru CTR.
Dejme tomu, že bych si zakoupil klíčové slovo "letenky" a ve sponzorovaném odkazu samozřejme prodával letenky. Mám zájem o takové slovo, které nikdo zakoupené nemá a tudíž bych byl mezi sponzorovanými odkazy sám. Nedovede někdo, nejlépe však z vlastní zkušenosti, odhadnout, kolik % lidí by na takovou reklamu mohlo kliknout? |
||
Mustafa Ibrahim Profil * |
#2 · Zasláno: 10. 5. 2007, 21:51:14
Mám zájem o takové slovo, které nikdo zakoupené nemá a tudíž bych byl mezi sponzorovanými odkazy sám
Takových slov je poskromnu, buď jste geniální nebo má inkriminované slovo pramalou návštevnost či minimální přínos – atraktivní slova ve sponzorovaných odkazech jsou na léta dopředu „rezervována". Pokud již nevyužíváte, zkuste raději Sklik. |
||
Časová prodleva: 16 dní
|
|||
Pavel 32 Profil * |
#3 · Zasláno: 26. 5. 2007, 18:00:51
Zkusím vám dát alespoň řádové číslo, u jednoho z mých sponzorovaných odkazů, dvojslovné spojení, měsíční návštěvnost 4200 lidí, prokliků 200 za měsíc, obsazené pozice SO všechny tři, momentálně se zobrazuje můj SO jako třetí. Moje míra prokliku 4,75%. Cena tohoto SO je 1200Kč za měsíc, jeden klik mě tedy stojí 6 korun. Na stejné sousloví (též volná shoda) inzeruji pomocí Skliku. Míra prokliku tam je 8,44%, tedy přesně dvojnásobná, cena za kliknutí mě vychází na 5,70Kč.
Závěr si udělejte sám. Sklik není zas takový odvaz, jak mnozí říkají. Pavel |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0