Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Fujrer Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 6. 2007, 08:11:18
Nevíte proč všechny prokliky z Skliku mají v Google Analytics jako Source [Medium] -- search[organic]?
V kódu na stránce mám přidány české vyhledávače... var len = _uOsr.length; _uOsr[len]="seznam.cz"; _uOkw[len]="w"; |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 7. 6. 2007, 08:42:51
A jak jinak by se měly hlásit? Jsou to prokliky z hledání, které GA bez Vašeho přispění nemůže nijak indentifikovat jako placené kampaně. Prokliky z AdWords v hledání Googlu se také vykazují jako organic, pokud účty GA a AdWords nepropojíte, nebo tyto prokliky neodlišíte jinak.
Mimochodem, Seznam už nemusíte mít do GA doplněný individuálně. Je tam již od výrobce. |
||
D Profil * |
#3 · Zasláno: 7. 6. 2007, 09:28:53
Já mám spíš ten problém, že v poslední době (cca týden) mám přístupy ze Seznamu označeny jako "search". Je to v podstatě od té doby, co Seznam avizoval změnu parametrů pro vyhledávání. V individuálním nastavení kódu pro GA jsem parametr "w" přepsal na "q", tak, jak to Seznam uvedl. Stále však je Seznam pojmenován jako "search". Nevíte, co s tím?
|
||
Fujrer Profil * |
#4 · Zasláno: 8. 6. 2007, 08:35:17
No já vím, že je nemůže identifikovat jako placené. Myslel jsem ale, že zdroj návštěvy z toho slova označí jako Seznam, nikoliv search.
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 11. 6. 2007, 14:48:59
Aha, přehlédl jsem, že píšete o vyhledavači Search a ne hledání obecně. Omlouvám se. V tom případě je vada zřejmě v tom, že Seznam změnil parametry a URL hledání a vyhledavač Search.com, který je uveden v poli GA dříve, krade návštěvy Seznamu.cz.
Snad Google brzy opraví urchin.js a spraví se to. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
0