Autor Zpráva
Fujrer
Profil *
Nevíte proč všechny prokliky z Skliku mají v Google Analytics jako Source [Medium] -- search[organic]?

V kódu na stránce mám přidány české vyhledávače...

var len = _uOsr.length;
_uOsr[len]="seznam.cz"; _uOkw[len]="w";
Marek Prokop
Profil
A jak jinak by se měly hlásit? Jsou to prokliky z hledání, které GA bez Vašeho přispění nemůže nijak indentifikovat jako placené kampaně. Prokliky z AdWords v hledání Googlu se také vykazují jako organic, pokud účty GA a AdWords nepropojíte, nebo tyto prokliky neodlišíte jinak.

Mimochodem, Seznam už nemusíte mít do GA doplněný individuálně. Je tam již od výrobce.
D
Profil *
Já mám spíš ten problém, že v poslední době (cca týden) mám přístupy ze Seznamu označeny jako "search". Je to v podstatě od té doby, co Seznam avizoval změnu parametrů pro vyhledávání. V individuálním nastavení kódu pro GA jsem parametr "w" přepsal na "q", tak, jak to Seznam uvedl. Stále však je Seznam pojmenován jako "search". Nevíte, co s tím?
Fujrer
Profil *
No já vím, že je nemůže identifikovat jako placené. Myslel jsem ale, že zdroj návštěvy z toho slova označí jako Seznam, nikoliv search.
Marek Prokop
Profil
Aha, přehlédl jsem, že píšete o vyhledavači Search a ne hledání obecně. Omlouvám se. V tom případě je vada zřejmě v tom, že Seznam změnil parametry a URL hledání a vyhledavač Search.com, který je uveden v poli GA dříve, krade návštěvy Seznamu.cz.

Snad Google brzy opraví urchin.js a spraví se to.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0