Autor Zpráva
pes
Profil *
na adwords ucte mam 0 skk denne,
nechapem tomu, ze preco.. doteraz
mi na to klikali a pritom som nic nezmenil.
a teraz nic.. ani jeden klik.
mam iba navstevnikov zdarma..
reklamy sa zobrazuju, ibaze nikto na nich neklikne..
a texty reklam zostali tie iste ako predtym.
Petra
Profil
Zhoršila se pozice reklamy? Jaký je počet zobrazení na 0 prokliků? Jaké bylo dříve CTR? Jak dlouho to trvá?
pes
Profil *
trva to asi 2 tyzdne.
dnes mam napr 296 zobrazeni a 0 clickov
a kampan ktora bola predtym lepsia,
ako ta prva, tak ma dnes 61 zobrazeni a 0 clickov.
CTR bolo hocikedy aj 2%, no ked si dam priemerne
za cele obdobie tak CTR je 0.59 %
za poslednych 7 dni je to 0.86
proste mam denne adwords google 0 skk
a zvysil som uz aj denny limit o 100 az 200 %
da sa s tym nieco robit? co sa vlastne stalo?
Petra
Profil
Asi nechápu. Píšeš, že je nula prokliků, ale CTR je 0,86 %, což je lepší než celkově? Ta zobrazení jsou z vyhledávání nebo z obsahu? Jediné co mě napadá je, že se reklama začala zobrazovat mimo relevantní obsah. Nastala nějaká změna ve způsobu zobrazování reklamy?
pes
Profil *
to zobrazovanie je z vyhladavania..
obsahovu siet mam vypnute..
lebo vacsinou nemali velku hodnotu tie clicky,
ale napr za posledne 3 dni mam iba 11 kliknuti,
co je strasne malo, chcem mat denne aspon 10 - 20 klikov,
tak to bolo aspon doteraz, ale odrazu sa nieco stalo a
ja mam za den 1 - 3 kliknutia a nechce sa to zvysit..
na celkovej navstevnosti je to citit..
ako keby ma penalizovali alebo co..
a mam tam nastaveny denny limit na 100 kliknuti mozno..
jak zistim ze reklama sa zobrazuje mimo relevantny obsah?
Petra
Profil
Aha. Takže není nula prokliků, jen málo prokliků. To nejspíš znamená, že tvoje inzeráty nejsou dostatečně zajímavé na to, aby na ně lidé klikali nebo nejsou dostatečně relevantní k dotazu uživatele. To, že to předtím fungovalo lépe a nyní se to zhoršilo může být třeba tím, že se zlepšila konkurence nebo tím, že předtím byla tvá reklama nová.

Pokud se neobsahuje v obsahu, neobsahuje se ani u nerelevantního obsahu. Jestli se zobrazuje k nerelevantním slovům ti takhle nepovím, to záleží na tom, na jaká slova a co inzeruješ.
pes
Profil *
tomu nechapem:

Pokud se neobsahuje v obsahu, neobsahuje se ani u nerelevantního obsahu.

skor to moze byt tak, ze sa zlepsila konkurencia.. ale potom mi adwords je
zbytocny..

co teraz ja mam robit?

mam skusit platit yahoo?
Petra
Profil
Cílíš na český nebo anglický trh? Pokud na český, Yahoo! nemá smysl, můžeš zkusit Sklik, adFOX, eTarget.

Když se zlepšila konkurence, musíš se zlepšit taky. AdWords kampaně se běžně optimalizují, jestli ty říkáš, že jsi s nimi nic nedělal, konkurence možná ano a proto se jejich reklamy mohly zlepšit.

Nemůžu ti poradit nic konkrétníjho, protože nic konkrétního o tvé kampani nevím.
pes
Profil *
praveze ani cesky ani slovensky..
v cechach a na slovensku nie je problem presadit web,
ale ja som cieleny na anglicky trh..
preto seznam, sklik, etarget a tieto veci velmi tu ulohu nehraju,
zaujima ma hlavne google, yahoo, msn..
a keby si vedela nieco konkretnejsie, vedela by si poradit?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0