Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Richi Profil |
#1 · Zasláno: 10. 9. 2007, 15:45:30 · Upravil/a: Richi
Prosím o pomoc s grafickou reklamou v Google AdWords (třeba Petra? ale na cestu do Brazílie te za to nepozvu i když bych rád :)
Založil jsem si grafickou reklamní kampaň v Google AdWords ale pořád mám 0 zobrazení a 0 prokliků, co mám špatně? Co jsem udělal: 1. založil novou kampan 2. založil v ní reklamní sestavu 3. nahrál 4 různé bannery různych velikostí (nejpoužívanejší rozměry) 4. vložil klíčové slova (několik stovek) 5. nastavil finanční limit na den (penize na učtu mám) + nastavil max CPC 6. nastavil zobrazování ve všech zemích a všech jazycích (četl jsem že grafickou reklamu v adwords se jenom na čr zatím zacílit nedá?) 7. nechal jsem zobrazoval reklamy na obsahové síti (ve vyhledávání jsem nepovolil) Kampan je aktivní ale pořád je 0 zobrazení ... co mám špatně? Kampaň běží zatím jen pár hodin tak nevím zda to není tím? Ale u textových reklam se mi statistiky počítají rychle. Nebo procházení grafické reklamy nějakou autorizací než se začnou zobrazovat? Ale u kampaně je že je Aktivní ... Díky za pomoc. |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 10. 9. 2007, 20:09:03
Zobrazování inzerátů (textových i grafických) v partnerské síti schvaluje editor. Ten se k tomu dostane možná za pár hodin a možná taky až za týden.
Jinak: 4. vložil klíčové slova (několik stovek) Vložit několik stovek klíčových slov do jedné sestavy nebývá nejlepší nápad (pokud 80 z nich není vylučovacích a zbylých 20 neznamená skoro totéž). četl jsem že grafickou reklamu v adwords se jenom na čr zatím zacílit nedá? Dá. Kampaň běží zatím jen pár hodin I bez ohledu na schvalovací proces činí běžné zpoždění statistik od několika hodin do skoro jednoho dne. |
||
Richi Profil |
#3 · Zasláno: 10. 9. 2007, 21:47:51
Marek Prokop
Marku moc děkuji, netušil jsem že se grafické reklamy schvalují (i když to má logiku) Vložit několik stovek klíčových slov do jedné sestavy nebývá nejlepší nápad (pokud 80 z nich není vylučovacích a zbylých 20 neznamená skoro totéž). ani když se jedná o grafickou reklamu která propaguje homepage a ne specifickou službu? (chápu že spravování kampaní je věda a jelikož nemám certifikát a desítky školení tak budu rád když mi doporučíte nějaké články) Dá. díky už jsem to našel ... ale na český jazyk se nedá že? |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 11. 9. 2007, 00:56:26
Všechny reklamy AdWords se schvalují, nejen grafické. Na Googlu se ale ihned zobrazují i ty, co dosud schváleny nebyly, kdyžto v partnerské síti musí na schválení čekat.
Ke studiu v teoreticky stačí oficiální dokumentace Googlu, trochu přemýšlení a trochu praxe. To vše dohromady obvykle stojí víc času a peněz než školení nebo kvalitní literatura. Dobrá knížka (e-book) je třeba Goodmanův Gogle AdWords Handbook: http://page-zero.com/google-adwords-book.asp Cílit se dá na země i na jazyky. |
||
Richi Profil |
#5 · Zasláno: 11. 9. 2007, 10:04:06 · Upravil/a: Richi
Díky za odpovědi.
Ano už jsem koukal na školení které děláte u H1, snad se brzo dokopu se na některé z nich přihlásit. Já našel v nápověde že se dají grafické reklamy cílit, ale není tam český jazyk viz: https://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=8117&hl=cs |
||
Richi Profil |
#6 · Zasláno: 12. 9. 2007, 12:16:09
A nevíte náhodou jak dlouho přibližně trvá schválení grafických reklam? Už je to dva dni a pořád nic ...
|
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 12. 9. 2007, 15:36:30
Rekord jsem měl asi 10 dnů. Týden je v češtině vcelku normální, i když obvykle je to dřív. O víkendu se v Googlu nepracuje.
|
||
Richi Profil |
#8 · Zasláno: 13. 9. 2007, 17:01:46
Marek Prokop
díky! |
||
Časová prodleva: 6 dní
|
|||
Richi Profil |
#9 · Zasláno: 19. 9. 2007, 10:46:20
Rekord jsem měl asi 10 dnů.
Marku možná Vás překonám, 10 dní a nic ... :-) |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 19. 9. 2007, 13:55:39
Zkuste ještě zvýšit Max CPC. Na grafickou reklamu může být potřeba vyšší než na textovou, protože bannery obvykle zaplní v reklamních formátech víc pozic.
|
||
Richi Profil |
#11 · Zasláno: 20. 9. 2007, 08:38:08
Nastavil jsem ji pro začátek na 3,-Kč myslíte že to je málo? Kolik doporučujete? Dekuji, zkusím to.
|
||
Marek Prokop Profil |
#12 · Zasláno: 20. 9. 2007, 14:35:28
Kolik doporučujete?
To nevím. Záleží na cenách v daném segmentu. Obecně asi platí, že inzerát, který zabere víc pozic, musí cenou "přebít" součet těch, které v daných pozicích nahradí. Tedy např. klasický banner může potřebovat až dvojnásobek, protože zabírá dvě textové pozice. Píšu "asi" a "může" protože to AFAIK v oficiální dokumentaci nikde není. Je to ale logické a funguje to tak u site-targeted kampaní, kde inzeráty, byť třeba jen textové, taky obsazují víc pozic. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
0