Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Merlinof Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 11. 2007, 19:13:09
Jak jsem již napsal v titulku nabízím 100 000 zobrazení za 300 Kč v horní části všech stránek www.namobilzdarma.eu.
okud máte zájem ozvěte se na info@namobilzdarma.eu |
||
Richi Profil |
#2 · Zasláno: 26. 11. 2007, 11:49:17
ono ješte někdo kupuje reklamu za zobrazení? dám ti 300kč za 100 000 prokliků :-)
|
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
cuba.czech Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 12. 2007, 23:01:08
koupím to i za 500 ale musejí to být prokliky v rozsahu alespoň třech měsíců
|
||
cuba.czech Profil * |
#4 · Zasláno: 1. 12. 2007, 23:02:03
koupím to i za 500 ale musejí to být prokliky v rozsahu alespoň třech měsíců
www.akunaradi.cz když tak mrkni a pak napiš jestli tě nabídka zaujala :-) |
||
niCe Profil |
#5 · Zasláno: 3. 12. 2007, 03:10:31
Píše zobrazení, ne prokliky.
|
||
cuba.czech Profil * |
#6 · Zasláno: 3. 12. 2007, 09:33:18
niCe no kdyby to snad chtěl změnit :-)
|
||
Časová prodleva: 9 dní
|
|||
Merlinof Profil * |
#7 · Zasláno: 12. 12. 2007, 20:31:55
Proč by nekoupil zobrazení.... v reklamních systémech si taky lze koupit zobrazení... kdyby to nikdo nechtěl asi by to nenabízeli... jinak svou nabídku sjem rozšířil i o server http://katalog.merlinof.net mají společný bannerový prostor...
|
||
Merlinof Profil * |
#8 · Zasláno: 12. 12. 2007, 20:35:13
Jinak psát na email nechodím sem pořád ;)
|
||
Časová prodleva: 8 dní
|
|||
Richi Profil |
#9 · Zasláno: 20. 12. 2007, 10:46:46
Proč by nekoupil zobrazení.... v reklamních systémech si taky lze koupit zobrazení... kdyby to nikdo nechtěl asi by to nenabízeli...
Protože se to tak kupovalo kdysi a reklamní systémy to ješte mají v nabídce a používají ale pochybuju že to ješte někdo kupuje když jsou tady velmi dobré PPC systémy ... i když chápu velkého inzerenta co chce dělat brand reklamu že si to třeba koupí, ale takové inzerenty nějakých 100tis zobrazení nezajímá, ty jdou v milionech ... vše pravdaže jen moje doměnky, možná by to potvrdil nebo vyvrátil někdo z nějakého reklamního systému nebo z reklamky. |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 20. 12. 2007, 13:07:04
Richi, pokud mi uznáte, že jsem z reklamky, tak to mohu vyvrátit :-) Platba za zobrazení se stále běžně používá a pro některé typy reklamy je v podstatě nenahraditelná. AdWords, jako typycký PPC systém, platbu za zobrazení umí už asi dva roky a poslední dobou její nabídku dokonce rozšiřuje.
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Dakart Profil |
#11 · Zasláno: 23. 12. 2007, 04:12:43
Výjimečně alespoň částečně souhlasím s panem Prokopem :) ale pravdu má i Richi. Nastává doba PPC reklamy, ale zobrazení se kupodivu ještě pořád prodávaj. :)) Otázka je, jak dlouho tomu tak bude. Já osobně nakupování zobazení v budoucnu nevěřim, třeba to zůstane jako doplňující údaj, poměr počtu kliků versus počet zobrazení, ale každýho spíš zajímá příchozí uživatel, než někdo kdo reklamu klidně přehlédl.
|
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
Merlinof Profil * |
#12 · Zasláno: 27. 12. 2007, 21:48:09
Mno já bych řekl, že úspěšnost této reklamy je dobrá když koukám na statistiky. Dále pak to má i ten efekt, že to pomahá zvedat pagerank ;) jinak pokud bych věděl jak do joomly dostat místo zobrazení počet kliknutí tak bych taky raději nabízel PPC kampaně.. jenže nyní je problém v tom, že když tam nastavím neomezené množství zobrazení (nebo určitý počet koupených zobrazení) tak vidím kdo kolikrát klik, jenže jsme v českém státě a zpětně platit za kliknutí nikdo platit nebude ;)
|
||
Marek Prokop Profil |
#13 · Zasláno: 27. 12. 2007, 23:37:33
jenže jsme v českém státě a zpětně platit za kliknutí nikdo platit nebude
Zpětně platí za kliknutí skoro všichni inzerenti AdWords, a to i v ČR. Asi ale záleží na tom, zda chtějí v reklamě pokračovat, protože se jim vyplatí. |
||
Merlinof Profil * |
#14 · Zasláno: 28. 12. 2007, 12:51:22
spíš jsem myslel zda by mi inzerenti důvěřovali, že když jim řeknu že měli tolik a tolik kliknutí zda budou platit
|
||
Marek Prokop Profil |
#15 · Zasláno: 28. 12. 2007, 15:29:17
Každý normální inzerent, kterého jsem potkal, se chová takto: sám si měří efekt reklamních kampaní, a to nejenom počet návštěv či návštěvníků, ale hlavně počet a hodnotu konverzí. Ví, jaký zisk z konverzí má a podle toho se rozhoduje o ceně reklamy. Cenu, která se mu vyplatí, zaplatí velmi rád, protože dobré reklamní plochy jsou spíše vzácné. Cenu, která se mu nevyplatí, samozřejmě platit nechce.
Připouštím ovšem, že jsem potkal i dost nenormálních inzerentů, kteří se takto nechovají. Možná jich je dokonce víc, než těch normálních ;-) Obchodní podmínky proto nastavte podle toho, zda máte zájem o normální nebo nenormální inzerenty. |
||
Merlinof Profil * |
#16 · Zasláno: 28. 12. 2007, 20:15:10
samozřejmě, že bych raději takové klienty se kterými nebudou problémy a dá se s nima dohodnout.. tzn
1. oboustraná důvěra 2. nejspíš banner s prodejem aut na mobilním protálu nemá smysl 3. jsem ochotný nastavit neomezené zobrazovaní banneru a účtovat za prokliky 4. jsem schopný udělat scriptík na výpis statistik tzn. počet zobrazení a počet kliknutí 5. resp. vlastní statistiky 6. jsem ochotný k nim přihlédnout pokud se nebudou rapidně lišit Ale jak říkám raději budu mít 3 klienty kterým mohu věřit než tucet ze kterých budu tahat každou korunu ;) |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0