Autor Zpráva
teekanne
Profil *
dobrý den,
ráda bych se informovala zda by mi nekdo poradil jak vybudovat vlastní wifi sít doma...Bydlím v casti Prahy kde je free wifi pripojeni,ale zrejme muj notebook nemá moc kvalitni wifi kartu a tak obcas se nepripojim i kdyz signal mi ukazuje dobry a vzdalenost od vysilace mam jen pres silnici na protejsim baraku.rada bych ten signal zesilila tak abych chytala vse bez problemu po celem byte.Byl me navstivit kamarad a i presto ze muj notebook hlasil slaby signal on se pripojil v pohode..takze asi je chyba u me..nevim zda staci koupit je wifi router apod..muze mi nekdo poradit...jsem docela chapajici...nejsem technik ale kdyz mi to nekdo vysvetli co mam koupit a jak zapojit budu moc rada.Diky
breeta
Profil *
Ten wifi signál který chytáš slabě asi nebude přímo pro tebe dělaný. Pokud chceš něco kvalitně musíš za to zaplatit (vlastního připojovatele internetu) ...
teekanne
Profil *
je to free wifi net ktery zridila městská čast PRahy 9....myslela jsem ze by pomohla nějaká externí anténa pro zesílení signálu.nebo jak funguje zřidit si vlastní wifi síť?Myslím tím koupit si vlastní parabolu atd???
nejde mi o penize ale myslela jsem ze kdyz je tu free net proc toho nevyuzit..spís me zajimalo pro nekomu to jede bez problemu a me ne...ale diky za odpoved
problem je treba v tom..že UPC tu nema pokrytí a net od mobilnich operatoru taky neni zrovna nejkvalitnejsich(mluvim z vlastni zkusenosti) pevnou linku v byte taky nemám zavedenou a jina varianta uz me nenapada

Moderátor Joker: Příspěvky sloučeny do jednoho.
jrm
Profil
Free wifi bývá na 2,4 GHz, a to je často velmi zarušené, protože se o tyto kanály pere kdekdo. To platí nejen tu v okolí HK, v Praze to bude podle mne podstatně horší.
Šel bych do placeného wifi 5 GHz a buď se poptal známých v okolí nebo hledal na googlu - třeba jsem narazil na http://www.airwaynet.cz/pripojeni-k-internetu/domacnost.html. Nechal bych si to od nich doma změřit, dát nabídku, ...
teekanne
Profil *