Autor Zpráva
Radek2
Profil
Prosím o radu co mám dělat, když jsem si koupil digitální kameru a ta má kabel na přenos do PC pouze přes FireWire se 4piny. Můj starší počítač má pouze USB. Neexistuje nějaké řešení? Jsem přes tyto věci laik a ani nevím jestli by se dal můj PC k tomuto přenosu dat nějak upravit. Ocením každou radu. Díky
Gekon
Profil
Dá se koupit PCI rozšíření s IEEE 1394 (FireWire) porty. Stojí asi 400 korun.
Radek2
Profil
Nechá se to zabudovat i do starších počítačů? Jak moc je to náročné? Asi pro laika bude lepší když si to nechám někde udělat že? Díky moc za radu.
tpikalek
Profil
Jak moc je starý ten počítač? Ten modul pojede určitě, jde jen o to, jestli se na tom PC rozjede nějaký program na stříhání.
Náročné to není - odšroubuješ bočnici, odšroubuješ záslepku, vložíš kartu, přišroubuješ kartu a přišroubuješ bočnici. Pak podle toho, jaký máš operační systém, neinstaluješ ovladače...
Radek2
Profil
PC je z roku 2000,Windows XP, Celeron 1000, Ram 128, HDD 20G. Pávě řeším i nějaké investice do dalšího HDD a do RAM, ale nevím kolik co stojí a jak velké bych si měl pořídit vzhledem k poměrně pomalému procesoru. Zřejmě bych ten modul dokázal zabudovat,ale zas narazím na to jak si stáhnout ty správné ovladače.Můj problém je, že jsem strojař a vývoj PC mi nějak unikl. Jsem pak opravdu vděčný za každou radu.
Šlaha
Profil
Doporučil bych odnést počítač do nějakého obchodu, který se počítači zabývá, a nechat si od nich nainstalovat paměť (512MB), disk (tak 160GB, video je dost velké a ten FireWire řadič. Viděl bych to takto:

pamět 512MB cca 1.400,-Kč (SDRAM, jestli máš DDR, tak je to míň)
disk 100GB 7.200 otáček cca 1.500,-Kč
FireWire řadič Kouwell cca 600,-Kč
Radek2
Profil
Super, moc díky za radu a přibližné ceny komponentů. Mohl by mi ještě někdo napsat svůj názor na digitální kameru http://www.sporilek.cz/foto-video/digitalni-kamery/samsung-vp-d361 Přiznám se že mě láká svojí cenou.
Petr Tichý
Profil