Autor Zpráva
bukaj
Profil
nevíte, co by se hodilo do loga na moje portfolio, které chystám? jsem kodér a programátor. grafický návrh je laděný do šedomodré a oranžové.
přemýšlel jsem, co tam dát, ale nic mě nenapadá. první byl na řadě nějaký strom, který jsem radši hned zavrhl, protože kdybych pak dál stránku ke kritice, toto by se tam určitě objevilo. ovoce je podle mě moc kýčovité a jak jsem již několikrát četl na tady na diskusi, s kódováním či programováním to má asi toliko společného jako moje drahá mamá s královnou miss. klávesnici a malý výpis kódu se mi zdají už okoukané. a tak se ptám, co byste doporučovali?
Str4wberry
Profil
bukaj
Co třeba nic a vytvořit ho nějak pěkně formátovaným textem.
bukaj
Profil
Str4wberry
vytvořit ho nějak pěkně formátovaným textem
to mi bohužel ke grafickému návrhu (bohužel bez loga), co jsem dostal, moc nesedí
Str4wberry
Profil
bukaj
Tak potom něco, co se bude hodit k designu. Neřekl bych, že přírodní motivy jsou kýčovité. Lépe bych mohl poradit, kdybych ten design viděl.
virto
Profil *
nazdar za 100 Eur Ti logo v pohodicke navrhnem a buxol by som to nejakeho toho MATRIX style... ak xces poslem Ti navrhy a este Ti ho aj naanimujem vo Flashi

327104685 ICQ join me

PS: spravim aj zadarmo aspon sa nebudem nudit v robote. :-)
Manq
Profil
virto
on nehledá grafika, který mu to udělá. On hledá nápad - věc, kterou do loga umístí.
bukaj
Profil
Str4wberry
nakovaný design se prozatím vyskytuje na adrese bukaj.netuje.cz/portfolio
ppooler
Profil
Mohl by tam být mozek - ještě jsem nikdy logo z mozkem neviděl, a k programovaní to trochu sedí...
Petr Tichý
Profil
Tento mozek je samozřejmě naprosto nepoužitelný.
ppooler
Profil
Dal jsem google obrázky , slovo "brain" a první co jsem viděl jsem sem vložil- pro lepší představivost- ale jde jen o nápad - ne o tento konkrétní obrázek , samozřejmě obrázků z mozky je nespočet...
bukaj
Profil
ppooler
o mozku jsem neuvažoval. ale obávám se, že moc lidí by nepochopilo jeho význam v logu
Str4wberry
Profil