Autor Zpráva
Ghosting
Profil
Zdravím.
Měl bych na zdejší diskutéry menší dotaz na právo. Přiblížím moji situaci.
Již přes rok se věnuji oftalmologii, podotýkám že nejsem lékař, většinu informací mám načteno z internetu, od různých lékařů a pod., mám tedy celkový přehled v daném oboru. Souběžně také navštěvuji diskuzní fóru okoun.cz, kde lidé píšou o tom v jakém očním pracovišti si nechali odstranit zrakovou vadu.

Teď se dostávám k jádru věci. 2 pacienti byli operováni na nejmenovaném pracovišti, relativně mladém, problém je v tom že oba dva vidí velmi špatně.
(Dvojité-trojité vidění, halo apod.)

Trochu jsem se zajímal proč takhle dopadli, dopídil jsem se k tomu, že dané oční pracovště kde byli, neprovádí předoperační vyšetření tak jak by mělo (pro znalce - nerozkapávají a nevyšetřeuji oční pozadí, cykloplegickou refrakci atd.).

Snad všechny oční pracoviště co znám a s kterými komunikuji své pacienty rozkape, řádně vyšetří, informuje a operace se zdaří, bohužel daná nejmenovaná klinika ne. Také mají velmi neprofesionální přístup k informovanosti pacienta - informují pacienta že bude vidět hned po operaci tak jako s brýlemi, přitom z lékařského hlediska to není možné (někdy si zrak sedá až rok!).

Teď k věci. Chtěl jsem veřejnost na svém webu upozornit na to, jak daná klinika přistupuje ke svým lidem. Došlo však k tomu že mi majitel nejmenovaného pracoviště vyhrožuje soudy, prý by šlo o špinění dobrého jména.

Mám tedy otázku, napíšu-li o tom jak to u nich chodí a jak by to mělo správně být, může mi hrozit majitel soudy?

Nejde mi ani tak o to abych na to upozornil, ale informovat veřejnost aby si lidé dávali pozor.

Díky za případnou odpověď.
Mistr
Profil
Ghosting
Obávám se, že osazenstvo zdejší diskuse není natolik erudované v judikatuře, aby dokázali Tvůj dotaz spolehlivě zodpovědět. Ale třeba se pletu.

Mrkni třeba na ombudsmanovy stránky.
Ghosting
Profil
Mistr
Díky za odkaz, je to něco co jsem potřeboval.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit