« 1 2 »
Autor Zpráva
LejdyTerr
Profil
Krásný den,
prosím o ohodnocení mých webovek a to www.bizuterieprotebe.cz. Budu vděčná za každou radu. Děkuji
Cenich07
Profil
Stránky se mi líbí, zaujala mě jak příjemná barva, tak především jednoduchost a přehlednost, což je podle mě pro stránku stěžejní.
Jědiou výtku bych měl k odkazu Úvod - těch jsem na stránce napočítal dva a to mi příjde trochu zbytečný, taky mě zarazilo, že se jedná o Úvod a je umístěný v liště na konci.
Jinak ok
Tomáš Meisner
Profil
[#1] LejdyTerr
Samozřejmě je na webu trošku vidět, že je dělán šablonou (a teď to nemyslím nijak špatně), ale rozhodně nepůsobí odpudivým dojmem, ba naopak... Nicméně bych jako návštěvník chtěl, o tom co děláte, něco víc vědět - třeba materiál apod.
Je vidět, že Vás tato práce baví, ale obchodně by ten web měl mít víc, jak člověka nalákat a jak působit důveryhodně. Třeba nikde nevidím obchodní a dodací podmínky, řešení reklamace apod...
LejdyTerr
Profil
Cenich - děkuji za zhodnocení. Ten úvod vlevo musím vymazat, máš pravdu že je to trochu rušivé:-)
Tomáši - také děkuji za zhodnocení. Ano, web je dělaný přes šablonu. Sama si na to ještě netroufám, zase tak dobrá nejsem:o). Díky za připomínku k dodacím lhůtám a reklamacím, na to jsme zapoměla.....Doplním ještě dnes
Smokie
Profil
Náhledy zboží jsou to jediné co se mi líbí, jinak je ten eshop odfláknutý. Například ta hlavička, nechápu proč je tam přechod do černé, když celý web je lazený do růžovo-fialovo-bíla. Ten nápis radši nekomoentuju.

Dále bych řekl že sjednocení barev těch dvou menu by prospělo k tomu, aby web vypadal víc celistvěji.

Takže shrnutí:
+Náhledy zboží
-Odporná hlavička

edit: až teď jsem si všiml, že je to generované pomocí http://www.eshop-rychle.cz/ a v tom případě nechápu co je zde k hodnocení. Vybrala jste nějakou šablonu, nahrála odpornou hlavičku a získala chválu za ... cizí práci. Gratuluju :/
LejdyTerr
Profil
Smokie - nikde jsem nepsala, že jsem stránky dělala celé já! Chtěla jsem znát názor celkového vzhledu, jako je třeba sladění apod.
CO je na nápisu špatného? JE to slogan, který mám i v adrese. Hlavička je černofialová ze dvou důvodů - jednak takto vypadá moje logo všude na internetu a navíc ve fialových stránkách jsou černé prvky. Myslíš že s fialovou by to vypadalo lépe? Zkusím si to předělat a uvidím, jak to bude vypadat.
Otázka: proč tak silná slova jako odporná hlavička? Myslím že by to šlo vyjádřit i lépe.
fuckin
Profil
LejdyTerr:
Chtěla jsem znát názor celkového vzhledu, jako je třeba sladění apod.
Sladění není špatné. Ale jsou zde některé do očí bijící faktory.

CO je na nápisu špatného?
To, že to vypadá jako kdyby to 5-ti leté děcko načmáralo v malování. A můžeš mně vysvětlit proč tam je tvoje signatura? Vyhodit, bez debat. To samé nesmyslný kůň. Dej tam nějaké obrázky ohledně zboží co nabízíš.

Okamžitě vyhoď ten trapný toplist a odkaz na facebook skupinu. Stejně se tam nikdo nepřidá.

http://www.bizuterieprotebe.cz/ozdobse/ - nešlo by to ozdobse nahradit něčím normálním? Alespoň ozdob-se, ale dohromady fakt ne.
Tvé představení v úvodu eshopu opravdu nikoho nezajímá. Nechápu co od toho čekáš.
Odkaz napište nám vyhodit. Místo toho tam radši uveď adresu. Co kdyby si to někdo chtěl zkopirovat?
Nechápu význam tlačítka Úvod. Absolutně se tam nehodí a je navíc až na konci. Zvykem je ho dát na začátek.

Nevím jestli stálé opakování tvého sloganu přispěje k invazi nakupujících z vyhledávacích enginů. Použij raději něco smysluplnějšího. Alespoň pro TITLE tag.

Smokie:
Vybrala jste nějakou šablonu, nahrála odpornou hlavičku a získala chválu za ... cizí práci. Gratuluju :/
Nejde jen o design. Mnoho stránek v této kategorii je založeno na public šablonách. Jde o to, jak to působí jako celek. A tato kategorie není k tomu, aby jsme tu chválili, zde by měla znít pouze kritika, protože vždy lze něco zlepšit.
LejdyTerr
Profil
fuckin - OK, nápis předělám. Signaturu také vyhodím. K tomu jednorožci - je to moje logo, tak jsem to tam zatím nechala, ale asi to budu muset předěla. Chtěla jsem to mít sladěné ve fialové a k tomu se ten jednorožec hodí. Toplist tam mám jen když během dne nakouknu, kolik lidí se podívalo. Jinak používám GA, ale to je na proštudování. Facebook nemám kam jinam dát, ale admin slíbil, že bude pravá strana volná na toto a třeba ještě ShoutBox, tak to tam pak přehodím. K tomu ozdobse - nevím, jak to změnit. Zeptám se někoho zkušenějšího.
Úvod na začátku je asi nesmyls, ale co jiného tam dát? Mám tam nechat jen zboží a vkategorii O nás se rozepsat? O tlačítku Úvod vím, jen jsem nějak nenalezla jak to odstranit, ale pracuji na tom:-)
Díky za konstruktivní kritiku, moc mi to pomáhá :o)
fuckin
Profil
LejdyTerr:
Toplist tam mám jen když během dne nakouknu, kolik lidí se podívalo.
V toplistu vidím smysl jen tehdy, když je návštěvnost nadprůměrná. Tady to asi hrozit nebude :)

Jinak používám GA, ale to je na proštudování.
Doporučuji tento program pro GA. http://www.desktop-reporting.com/polaris.html

Mám tam nechat jen zboží a v kategorii O nás se rozepsat?
Ano to je dobrý nápad. Na hlavní stranu bych se rozepsal o aktuálních akcích. Třeba 5% sleva. A pak třeba jaké zboží zde lidé najdou.

K tomu jednorožci - je to moje logo, tak jsem to tam zatím nechala, ale asi to budu muset předěla
Zvýší tvé logo několikanásobně prodejnost? Zvýší to popularitu stránky? Pojednává to o obsahu? Je to nějaká záruka kvality? Pokud všechny tvé odpovědi na tyto otázky budou znít NE, pak to vidím jako zbytečnost a jen marnou snahu nahnat si ego :)
LejdyTerr
Profil
fuckin - díky za ten program, vypadá skvěle, tak si ho pak hned stáhnu. S tím logem - Ok, jdu to předělat:-)
Tomáš Meisner
Profil
[#10] LejdyTerr
Nenechte se hned odradit fuckinem :-)

Já třeba toho koně jako logo pochopil a vůbec mi tam nevadil... Samozřejmě, že přidat produkty do hlavičky by nemuselo být špatné, ale z webu je jasně vidět, že grafika nebude Vaše silná stránka, tak než aby tam byly graficky velice špatně provedené obrázky, tak radši jen nějaký rozumný slogan (nicméně souhlasím, že asi by byl lepší nějakým pěkným fontem, než to co tam bylo).

Facebookovou skupinu určitě nechte, to nevyndavejte (možná jen upravte na jiný typ zobrazování)... Facebook začíná být silným marketingovým nástrojem - že se Vám nikdo nepřidá nemusí být pravda...

Toplist je opravdu zbytečnost, pokud používáte GA - rozhodně si GA prostudujte - dá Vám to řadu zajímavých odpovědí (samozřejmě, až budete mít nějaká data z návštěvnosti) :-)

fuckin: Je hezké, že se snažíte poradit, ale snažte se být co možná nejpříjemnější - Váš projev mi přijde, jako kdybyste plísnil malou holku... LejdyTerr je evidentně člověk se zápalem pro věc, která jí baví a co se týče webů, tak začátečník - chyb je tam obrovské množství, ale ona chce poradit a ne vynadat...
LejdyTerr
Profil
Tomáši - děkuji, moc jsi mě potěšil:-) I kritika lze napsat příjemně. Jednorožce jsme vyměnila, je fakt že to tolik nevypovídá o tvorbě. Můžeš se prosím podívat jak to vypadá teď?? Facebook nechám, jen dnes se mi přidaly 4 dámy, které neznám. Navíc v poslední době Facebook opravdu sílí.
Ten Toplist je tam spíše jako okrasa. Ptala jsem se více lidí a většina mi potvrdila, že je zajímá jak je stránka navštěvovaná. Nejsem vyjímka, vždycky když někam přijdu se podívám na návštěvnost:-)
pavuk
Profil
LejdyTerr:
Přesně tak, jak píše Tomáš Meisner, nenech se znechutit, všimni si že dost kritiků vlastní stránky skrývá.
Docela mě mrzí že jsem neviděl kritizovanýho jednorožce, inu, kdo pozdě chodí...
Ten font v hlavičce působí podle mně na stránkách rušivě, jsou celý elegantní, ale ten nápis to shazuje, spíš by se myslím hodilo písmo stylu Monotype Cursiv nebo něco podobnýho. Určitě něco najdeš.
Na stránky chodí i uživatele neznalý, představ si že jsi naprostá "trubka", první co tě napadne je že asi jen prodáváš. Já ale předpokládám, že tu bižu i vyrábíš, ale nikde jsem to tam nenašel. Pokud to tak je, určitě "prodej" i tuhle informaci.
Ve spodním menu jsou ikonky "domů, mapa stránek, tisk a nahoru", možná bych zvážil udělat jim textovej hover popisek, já sám přemýšlel proč je tam ta ikonka PC sítě, a jak známo, nutit uživatele přemýšlet je chyba :-)
Úvodní stránka je hrozně dlouhá, chtěl jsem si ty výrobky prohlídnout ale po šestý sedmý řadě už jsem jen odroloval dolů.
A odkaz "Úvod" z menu bych vyhodil, už tam opravdu jeden je
Ty stránky se mi líbí
LejdyTerr
Profil
pavuk - moc děkuji za hodnocení;-). Máš pravdu, sama to vyrábím. Takže to napíšu na první stránku, aby to bylo vidět:-)Aby jsi si nepřišel ochuzený, tak takhle vypadala lišta s jednorožcem:


JInak s nápisem si ještě zkusím pohrát, musím se s někým poradit, já mám ráda výrazné věci a pak se to na tom odráží:-)
Na úvodní straně tedy některé výrobky umažu, máš pravdu že je to asi dlouhé.
K těm ikonkám - vlastně jsem si jich ani nevšimla:-)Tak musím najít nějaký způsob, jak to odstranit nebo nahradit. Ten ÚVOD vlevo mě štve, nevím jak to oddělat:-o
Takže moc díky za rady;-)
pavuk
Profil
Díky za obrázek, s jiným, elegantnějším fontem by se mi to líbilo, čistý, prostý, zdobný, jo, dobrý :-) Přesto si myslím že ten současnej header je stylovější a víc se hodí, jen ten font...
Mít "teho koňa" jako svojí značku je dobrý, pouvažuj ho samotnýho někam vložit, třeba do "Kontaktů" nad svojí adresu, bude patrný že patří k tobě a když to bude jen kresba bez popisu Lejdy Terr (ale ne v černým poli) např. v oválu, myslím že to bude fajn. Chce to asi zkoušet a nechat si to okukovat.
"Úvod" vlevo "odděláš" nejjednodušeji tak, že do souboru main_b.css umístíš zápis
#footleft_eshop {display:none;}
, tím docílíš že se nebude zobrazovat odkaz s tímhle id, a to je jen jedno na stránce. Není to moc čistý, ale počítám že vypisování kódu do stránek obstarává php, a tomu nerozumím, takže bych na to šel tudy.
JaySee
Profil
Já bych měl něco k tomu facebooku. jde mi o to, že je tam nakonci takovej pohozenej. Na tomhle místě bych hledal spíš nějaké pokoutné reklamy výměnných systémů či nějaký jiný bordel, ne zastoupení facebooku.

Dále bych zrušil jeden sloupec, ten zbylý bych rozšířil a informace sloučil. Web tak získá na přehlednosti.

A ještě bych si pohrál s kontrastem, jako umělkyně ve šperkovnictví máte jistě pro barvy cit. Já ne, rozeznávám jich tak 16, ale cítím, že to není ono. je to takové mdlé. Zkuste si pohrát s doplňkovým kruhem barev. Pokud se nemýlím, dá se toho dost najít i pod slovem komplementární barvy.

Zkuste ještě tohle http://colorschemedesigner.com/

Je to hračka od Petra Staníčka, možná Vám to jméno něco říká.
LejdyTerr
Profil
pavuk - díky za rady, jen nevím kam mám šuopnout ten zápis:-( S tím jednorožcem v oválu je to fajn nápad, zkusím to....
JaySee - já to zatím nechávám dole, admin slíbil, že brzy bude ten sloupec napravo a tam bych to dala. Bohužel zatím to není podporované, takže to nemohu ani vložit do úvodu:-( A nejsem si jista ani těmi barvami. Pokud vím, tak na eshop lze nahrát pouze šablony. Nikde není úprava HTML, kam bych to šoupla:-( Nevíte nějakou jinou cestu?
pavuk
Profil
LejdyTerr:
Zápis
#footleft_eshop {display:none;}

vlož do externího stylopisu, konkrétně do souboru "main_b.css", ideálně pod ostatní zápisy ídéčka "#footleft_eshop".
LejdyTerr
Profil
pavuk - stejně nevím o čem je řeč:-) To nevadí, moc děkuji, anpíšu to adminovi, ať mi s tím něco provede.....
Právě jsem objevila toto, mám 70% což není špatné, ale ani moc uspokojivé:-(
Nevíte někdo, co mám jak upravit?
pavuk
Profil
LejdyTerr:
Pokud se mýho názoru týče, neupravuj nic. Validnost jak tady na diskuzi můžeš vyčíst v podstatě k ničemu ve výsledcích vyhledávačů není, nadpis <h1> není taková tragédie, a co se týče konkrétně odkazovanýho SEO servisu, už tady proběhlo dost a dost vláken, vesměs negativních. Zkus to tady dát do vyhledávání, a uvidíš
<ot> Líbil se mi nákotník, tak jsem byl zklamanej že jsem je nenašel v menu, abych si je všechny prohlídl, ale pak jsem zjistil že jen jeden... :-( </ot>
JaySee
Profil
Haleď, moc se tím netrap, když to stejně člověk vezme suma sumárum, hlavní je obsah tím je tvořivá ruční práce. A zbytek nechat na adminovi, protože jestli by se měl člověk kvůli tomu, že dělá hezký věci ručně, učit jazyk HaTlaMatLa a spousty věcí co ktomu neodmyslitelně patří, tak by už nic jinýho neudělal. Změna barev a tak, dneska skoro všechno lze upravit v CSS, což admin jistě zvládne, není-li úplný tágo.

Na druhou stranu, nemám žádné zkušenosti s tím eshop systémem, na kterém to šlape, takže mohu jen střílet od boku nápady, avšak jejich reálná aplikace může být v úplně jiné rovině než si myslím. Jsem zvyklý, že jako kodér mám plnou kontrolu nad svým kódem a to i v případě užití šablon a otevřených redakčních systémů. Vidím ale, že existují značně omezené a ochuzené varianty pro lidi, kteří tomuto příliš neholdují.

Nevím jestli je to dobře, ale asi to sem nepatří, byl by z toho hezký článek, zamyšlení.
LejdyTerr
Profil
pavuk - aha, no tak skoro každý tvrdí, jak je SEO důležité, tak jsem to zkusila udělat v tom vyhledávači:-) Nákotník je jeden, pravda. Ono stejně teď přes zimu se moc nenosí, takže zase nějaké vyrobím na jaro/léto;-)
JaySee - HaTlaMaTla mě fakt dostalo:-)))) Eshop mám proto, že sama bych si stránky asi neudělala, tedy alespoň ne dle mých představ. Problém je právě to, že jsem podle mě až moc omezená výběrem. Docela mě to mrzí, zejména kvůli barvám, rozložení stránek apod.....
pavuk
Profil
Aby nedošlo k nedorozumění: SEO je důležitý!, můj komentář se týkal konkrétně stránek "SEO servis", o kterých se tu dost psalo
LejdyTerr
Profil
Aha, a co je to vlastně to SEO? Já to hledala na Googlu a pochopila jsem, že to jsou klíčová slova. Jenže nevím jak to nastavit. Našla jsem sice pár firem, které to dělají ale za děsný peníze....
pavuk
Profil
Co je to SEO?
Pokud jsi byla na odkazu, tak už víš co to je. Jak ho ale aplikovat s výbornejma výsledkama, to je obrovskej problém i obrovskej byznys, a byznys je to i v tom případě, že jsou ty výsledky slabý... I tady jsou na to odborníci (to myslím bez ironie), zkus položit ve fóru správnej dotaz
JaySee
Profil
Vůbec ti to nezávidím, svět tvorby webových stránek se zdá tak jednoduchý, ale čím se do toho člověk více ponořuje, zjištuješ, jak je to komplikované. Spousta lidí dělá zásadní chybu v tom, že vlastně neví, proč web tvoří. Nejsou jasné cíle. A pak to podle toho vypadá. Web je takový nijaký, člověk neví kde to zlepšit, protože tam není jasná koncepce.

Internet je především komunikační a prezentační médium. Webová prezentace a eshop jsou průnikem obojího a tím průnikem je nákup. Když tvoříš web za účelem prodeje, tedy eshop, musí tak vypadat.

Sedni si na záchod, vytáhni katalogy Neckerman, Quelle a podobně a prohlédni si je důkladně. Koukni se na reklamní letáky, vyhledej si profitující eshopy na netu a zkus najít mechanismy, které jsou společné. Jakým způsobem jsou psány texty, co je prioritní, co zajímá lidi atd... mno a pak tu roli otoč. Představ si sama sebe jakožto člověka, co chce pořídit šperky, bižuterii, prostě to co nabízíš. Sedni ke kompu a vyhledej takový výrazy, jaký by hledal obyčejný zákazník. Ne ty který máš napsaný u sebe. Vezmy prvních pár webů z těch výsledků co vylezou a koukni jak se věci mají, jak to dělají oni, proč jsou lepší, v čem? Jaké mají texty... uč se znát své obchodní prostředí. Je to byznys. K tomu patří informace a znalost svého zákazníka. Nabídni mu to co chce. A v takové formě, jaká jen může být nejlepší.

Čti, hledej, zlepšuj se, rozšiřuj kontakty.

Když se ti podaří vytvořit si velmi jasnou vizi toho, o čem web má být, pak klidně vezmi prachy, dej je schopným lidem ať udělají web co za to stojí. Pak to má efekt. A ty prachy se vrátí. Najednou zjistíš, že řetízek nemusí stát 120 Kč, ale 700 Kč a lidi to koupí, protože to bude profi. Neříkám že to je snadné.

Dneska je konkurence na tak velké úrovni, že jakákoliv formální chyba může člověka vyřadit z obchodu.

Jsou obchody co nemají na svých stránkách uveřejněnou cenu. Já když hledám, naleznu 5 - 10 stránek a porovnávám. Jedna nemá cenu zboží - > exit, nezájem, šarlatáni. Design vypadá jak z roku 1997 ... asi už neexistujou -> exit, nezájem...

Rozumíš?

Na SEO se vyprdni, pokud má člověk jasnou vizi a jde za tím o čem to je, SEO je pak vedlejší produkt. Spousta lidí má mizernou koncepci a pak to dohánějí magickou formulí "SEO"... blbost.

Cíl. Tunel. Vize. Směr.
Kacko
Profil
[#26] JaySee:
Od poloviny nize je to s prominutim blbost.
LejdyTerr
Profil
Kacko - a proč myslíš?
pavuk - OK, někdy se zeptám:-)
JaySee - díky, to je moc hezky napsané, určitě se na to zaměřím
Martin Maňaska
Profil
Osobně bych si ještě pohrál s tím logem, změnil bych font Bižuterie pro tebe, za něco více estetičtějšího a klidně bych tam nechal nějakým způsobem zakomponovaného toho jednorožce (ovšem bez signatury), působil na mne příjemně. Ovšem vyhodil bych tu signaturu i s jednorožcem z úvodu, tam to naopak jen odvádí pozornost od důležitého.

Technická připomínka ke stránce "prodáno". Obrázky se tam načítají v plné velikosti, což je nějakých 700 kB a více. je jich tam cca 100, to už je slušná porce dat a také pěkná doba čekání. S pomalejším připojením se ani lidé nedočkají konce.

Jinak fotky jsou provedené hezky a působí profi dojmem.

Stránky celkově nepůsobí příliš profesionálně, ale vlastně mi to nijak nevadilo. Zřejmě kvůli tomu, že se jedná o originální výrobu bižu mladou slečnou a nikoli prodej nějakou firmou s.r.o.. Takže v tomto případě nahrává do karet vlastně vaše osoba. Osobně si nějaký originální doplněk koupím radši, pokud mne výrobce nějak zaujme. Takže bych se nebál rozšířit stránku "o mne". Třeba i fotografie či ukázka z výroby, ale to už není nutné.
A jak už zde někdo psal, cena koresponduje s provedením stránek. Dovedl bych si představit třeba 2x takové ceny, pokud by provedení webu bylo profi. I když chápu že vzhledem k dalším prodejním kanálům by to už pak bylo možná o něco horší. Na fler je konkurence velká, ale když do toho člověk dává srdce, cena už pak příliš nerozhoduje a lidé kupují i tak.

EDIT: ještě dodatečně mne napadlo.. když už máte k ruce tolik barevných sklíček a korálků a ovládáním grafických programů nevládnete, co tak si zkusit logo stránky vytvořit ručně třeba naskládáním na papír a posléze vyfotit? Dovedu si tak představit jak nápis Bižuterie, tak i třeba jednorožce. Asi to dá trošku práce, ale věřím, že pro vás by to byla hračka.
Kacko
Profil
LejdyTerr:
JaySee:
Když se ti podaří vytvořit si velmi jasnou vizi toho, o čem web má být, pak klidně vezmi prachy, dej je schopným lidem ať udělají web co za to stojí. Pak to má efekt. A ty prachy se vrátí. Najednou zjistíš, že řetízek nemusí stát 120 Kč, ale 700 Kč a lidi to koupí, protože to bude profi
Tvoji zakaznici jsou a budou prevazne BFU. Nejde tedy o to zda tvuj eshop bude profi, nebo ne. Staci aby vypadal prijatelne(coz vypada). Dulezite je, aby zakaznik nemusel premyslet nad tim jak neco na tvem webu udelat(konretne objednavku). Takova vec se mu musi primo podsouvat, musi byt nesmirne jednoducha a intuitivni. To je nejdulezitejsi vec, ktera doaze zakaznika odradit.
Druha nejdulezitejsi vec je cena. Verte, ze jestli neco BFU umi, tak ohlidat si dobrou cenu. Netvrdim, ze pokud budete o par korun drazsi, tak vam pokazde utece(ve spouste pripadu ano), ale pokud budete drazsi o vice jak 10% proti konkurenci, tak proste zkusi nakoupit tam kde je levneji.

Na SEO se vyprdni, pokud má člověk jasnou vizi a jde za tím o čem to je, SEO je pak vedlejší produkt. Spousta lidí má mizernou koncepci a pak to dohánějí magickou formulí "SEO"... blbost.
Naprosty nesmysl. Jak asi myslite, ze se k vam uzivatele dostanou? Napisou automaticky "bizuterieprotebe.cz"? Ne, pouziji vyhledavac, prectou si odborny clanek s doporucenim na eshop atp. Nezanedbavejte SEO. Musite o sobe dat vedet. Zalozte blog venujici se bizuterii, podstrkujte v nem vas eshop. Cpete odkazy na znama fora atp. Smysl pro vas ma umisteni na prvni strane vysledku hledani.
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0