Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
vokyn Profil |
|||
Taurus Profil |
#2 · Zasláno: 22. 8. 2010, 14:05:39
K čemu optimalizovat pro vyhledávače, když je to otravné pro uživatele? Promiň, ale zvýrazňovat všude slovo "svatební šaty"... a pak v menu "Svatební šaty" po kliknutí na jakoukoli položku mi vyjede galerie, kde je všude opět "svatební šaty" a pak teprv název. Stačilo by jen napsat přímo název - třeba "Bianca". Když pak obrázek rozkliknu, v nadpisu je "Svatební šaty Svatební šaty Laurana". Tak kde jsme... hned jsem odešel...
|
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
Tori Profil |
#3 · Zasláno: 27. 8. 2010, 22:31:50
vokyn:
Netýká se to sice seo, ale jako potenciální zákaznice si nemohu odpustit pár věcí k obsahu, které mne docela ruší. - Obrázky zmenšit před vložením do stránky (zejména stránka s referencemi!) - Když už zdůrazňujete: "David's Bridal konečně v ČR!", čekala bych tuto značku na lepší pozici v menu, než na poslední. Taky by ta upoutávka v hlavičce mohla být klikací, abych se rovnou dostala na nabídku šatů této značky. - Poptávkový formulář: pole je nutné vyplnit (proč i "Další info" jsou povinné?), ale přitom lze odeslat i prázdný formulář (a prohlédnout si PHP warning: headers already sent). - Na ty tečky před nadpisy se dá zvyknout, ale pokud je nadpis zarovnaný na střed, tak nevím, k čemu ta tečka má patřit. (krom toho: strong uvnitř h3 vyrobí výraznější nadpis, než h2. Ale chápu, jestli to je kvůli upoutání člověka ale už ne vyhledávače.) - Co je toto? I kdybych nekoukla na kód, tak to písmo nesedí s okolím a dir=rtl dělá taky trochu paseku. (stránka Výprodej společ.šatů) <p> <span style="color: rgb(0, 0, 0);"> <span dir="rtl"> <var> <kbd> <code> <em> <strong>Vážení pánové, rozšířili jsme pro Vás prodej pánských vestiček v salonu Praha 7.</strong> </em></code></kbd></var></span></span></p> - na stejné stránce obrázky přečnívají do pravého sloupce. |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0