Autor Zpráva
Rocker98
Profil
Ahoj koukněte se plsík na moje webovky jsem začátečník a báví mě psát v html , ale zajímá mě názor ostatních

www.rocknroll-site.wz.cz

Děkuji Radim. :-)
mkroulik
Profil
Abych byl upřímný, moc se mi nelíbí celkově. Několik konkrétních věcí, jež mi vadí:
- příliš mnoho barev v ostrém kontrastu (červená, světlezelená a žlutá na černé). Zkus se inspirovat na www.colorschemedesigner.com/
- nadpis "menu" je zbytečný, je to pochopitelné i bez něj
- levé vertikální menu je nalepené na okraj stránky - nevypadá to dobře
- na úvodní stránce není žádný obsah. Jak mám vědět, co vlastně na stránkách můžu čekat?
- "plamenný nápis" v hlavičce je špatně čitelný, "welcome", je podle mého názoru zbytečné
- "thanks to Jak psát web" - buď dolů do patičky, nebo úplně smazat (doporučuju)
- stejně tak do patičky odsunout i bannerovou reklamu od webhostingu
- stránky jsou česko-anglicky. Pro koho jsou vlastně určeny?
pavuk
Profil
Nevím co přesně bys chtěl hodnotit, na stránkách nic není, odkazy vedou většinou vysloveně "nikam", a ten vzhled sám sobě působí jako by se narodil zároveň s Tinou Turner... R'N'R sice je nesmrtelnej a pekelně starej, to ale neznamená že stránky o něm musí vypadat jakoby vznikly zároveň s ním.
Chtělo by to dát stránce rozumnou šířku, většinová konvence počítá s 690px, odkazy s kytarkou působí dost infantilně a neuměle. Barvy jsou agresivní jak Ozzy v rozkvětu, ale emají jeho švih, jak říkám, nikde nic, videa z youtube to nezachrání.
Posurfuj, rozhlídni se, inspiruj (nemyslím okopíruj), promysli, ....
Rocker98
Profil
mkroulik:
Ano, tyto věci mi taky vadí, ale menu nadpis se mi líbí a ten obsah stránky jsou cca 3 týdny staré tak je to doufám pochopitelné. Doufám že tyto chyby napravím tak sleduj změny na stránkách :)
Rocker98
Profil
pavuk:
fajn souhlasím , akorát jsem nepchopil co myslíš tím odkazy nikam nefunguje nebo co se děje ??
jenikkozak
Profil
Rocker98:
- Fonds není fonts. EVRY není VŠECHNO.