Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
LukasK Profil |
#1 · Zasláno: 6. 4. 2011, 19:38:48
Spustili jsme první slevový server, na kterém v současnosti najdete první slevy z Jihlavy!
Objednavej.cz |
||
Matess Profil * |
#2 · Zasláno: 6. 4. 2011, 19:54:47
|
||
peta Profil |
#3 · Zasláno: 7. 4. 2011, 14:00:57
* Je to neusporadane, preplacane, chaoticke, zamorene reklamou
* Nezjistil jsem z uvodni stranky, cim se stranka zabyva * Menu nahore - pri hoveru neni kontrast pisma dost vyrazny vuci pozadi * texty v modrem pozadi mirne zabarvi modre, totez u zelenych tlacitek * Tlacitka - vsechny ovladaci prvky by meli byt rozmerove, aspon vyskove stejne. Koupit vs Odebiram. Navic u koupit se meni kurzor v rucicku a na Odebirat nikoli (ja vim, ze jedno je odkaz a druhe tlacitko, ale vzhledove jsou tlacitka obe). * V paticce, posl. radek, bych dal text jemne do seda, aby nebyl tak vyrazny. * Reklamni ctverce vpravo by chtalo zvyraznit vuci pozadi, mozna 1px ramecek, zkusil bych barvy: 1ca2e7 (barva modre smouhy u loga), nejakou svetlejsi / tmavsi sedivou, b8d9ee (cara mezi reklamou pod logem a ctverci), 143e59 (barva v paticce), 0adefd (ramecek kolem mate dotazy) / text bych omezil max na dvouradkovy * Obrazky nahledu nemaji stejne rozmery. Navic jeden ma ramecek + bily, druhy jen bily. * kontakt: Telefon / mobil: +420 // a co kdyz jsem slovak na slovensku? * pod logem, ten reklamni pruh by chtelo zuzit, pekne to cele zarovnat do tabulky, pridat tam i ten text pod reklamou a odkazy na libim. Cenu bych nechal tak. Slevu pouze cervene vybarvil, ale velikosk 14px a nebo tez mozna nechal tak, vse ostatni 14px jednotnou barvu (cernou / modrou) [obrazek] [obr] [cena] [obrazek] .........sleva | puvodne (pod tim cara) [obrazek] [obr] sleva... [obrazek] .........562... (pod tim cara) [obrazek] [obr] zakazniku... [obrazek] .........K aktivaci... [obrazek] ...................[koupit] (vpravo) [obrazek] Bud mezi...[libim] (zprava nebo zleva) Dobre veci: Horni menu, logo, paticka modry blok a text dole. Mozna reklamni ctverce vpravo. Stranky s dobre vypadajicim obsahem: http://www.objednavej.cz/pro-firmy/ http://www.objednavej.cz/caste-dotazy.html http://www.objednavej.cz/jihlava/bezbolestna-liposukce-vcetne-lymfodrenaze-zhubnete-do-plavek-s-45-slevou http://www.objednavej.cz/pro-firmy/profesionalni-a-moderni-webova-prezentace-vasi-firmy Ostatni bych navrhoval predelat a urcit jim jednotny styl, ne placat halabala. http://www.objednavej.cz/obchodni-podminky.html |
||
LukasK Profil |
#4 · Zasláno: 7. 4. 2011, 14:21:43
Díky za hodnocení. Ovšem nerozumím některým věcem, zamořené reklamou? Co je tím myšleno? Žádnou reklamu na webu nemáme.
|
||
jenikkozak Profil |
#5 · Zasláno: 7. 4. 2011, 20:27:19
LukasK:
Snažím se neopakovat věci, které uvedl už někdo přede mnou, můj předhodnotitel však nepoužívá diakritiku, kvůli čemuž se to hůře čte, takže se omlouvám, jestli budu něco opakovat. - Proč je spodek stránky dělánn pomocí tabulky, když ostatní položky na stránce mohou v pohodě plavat (pomocí vlastnosti float)? - „Sleva končí za 76 hodin, 1 minuta 1 sekunda“ - začátek skloňování je dobře, u jedničky to zlobí. - Všechny stránky mají stejné <title>. - V Pobytech a cestování je kurz tvorby webových stránek. Dává to smysl? - Rozbalování podmenu je na mne moc pomalé. Já totiž děsně pospíchám, víte? :-) - Ve formulářích mám rád <label>y. - Mohu si vybrat ze všech jednoho města? - V HTML se nepárové značky neukončují lomítkem. Texty: - V menu jsou „Částé dotazy“. - „Slevy & akce ve Vašem městě“ - hlasuji pro použití klasického áčka - „v sekci Pobyty a cestování pak najdete nabídky i mimo tyto města“ - tato města (O nás) - „Individuální kurz tvorby webových stránek se slevou 70%!“ - se slevou [sedmdesátiprocentní]? - „0 příspěvků k dnešní slevě.“ Co kdyby tam bylo slovy uvedeno: Žádný příspěvek k dnešní slevě? - Možná by jednopísmenné předložky nemusely být na koncích řádků. Ale to už si zbytečně vymýšlím, že? :-) Na webu se mi líbí, že neobsahuje příliš chyb v psaných textech (jen bych před procenta dal mezery, občas je tam překlep, například, že je mezera před interpunkční čárkou a tak), kód se dá zlepšit u jakéhokoliv webu, u tohoto webu by však nešlo o příliš náročnou záležitost. V tomto případě spíše přemýšlím, proč vlastně tento web vznikl. K propagaci Facebooku asi ne, ačkoliv první dojem takový byl. |
||
LukasK Profil |
#6 · Zasláno: 8. 4. 2011, 10:21:12
jenik: Díky za skvělé postřehy. Ihned jsem se pustil do úprav. Spousta věcí mi při vývoji a plnění unikla, není nad oko druhého :-)
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0