Autor Zpráva
Rollerblade
Profil *
Měl bych na vás všechny takovou prosbičku jedná se mi o stránky úklidové firmy EKB pořád přemýšlím jak stránky vylepšit, aby byly uživatelsky přívětivější. Každý nápad potěší. Děkuji.
peta
Profil
1) grafika je slozena z ruznych kousicku
- vlevo nadpisy stinovane jednou, ram stranky dvakrat, polomer zaobleni jiny nez u ramu nerozpusteny do pozadi jako ram
- logo je pekne ostre, ale ikonka pro rss vpravo v nadpisu Aktuality je rozmazana
- atd ostatni prvky ve strance
2) logo ma nerovnomerny margin od okraju stranky a nema kolem sebe dostatecny prostor (treba v menu Kontakt, posledni pismenko ma od okraje vetsi odstup nez logo zleva a pritom bych ocekaval, ze ude oboje prichycene od okraje stejne daleko)
3) cekal bych vyuziti barev loga pro obarveni textu nebo podai v obsahove casti, misto toho je tam ponura seda, odkazy jsou dokonce tezko rozeznatelne a nekdy nalepene na text
"komplexní úklidnejrůznějších" - chybi mezera
"Objednejte si_parní čištění." - mezera je v odkazu a podtrzeni zasahuje tedy az k "si", okdaz je pres dva radky
4) fotka osob dole je romazana, nezaostrena, coz vedle ostre fotky rozstrikovace pusobi divne. Vubec, vsechny ty nahledy fotek stoji za houby.
5) kliknutim na fotku v sedem poli se prohlizec zasekne, asi selze lightobox. Ale kliknutim na odkaz nad fotkou se otevre stranka. Jenze na ni neni fotka jako na predchozi strance (orientacni bod), takze prvne si nejsem jist, jestli je to ono, na co jsem klikl.
6) http://www.ekb-uklid.cz/reference
Nadpis pres 3 radky je naprosta katastrofa. Nadpis se dela na 1 radek tak max do 6 slov. Pokud se chces vykecavat, slouzi k tomu normalni odstavec
"Uklízeli jsme u vás a chcete se s námi podělit a zkušenosti s naší uklidovou firmou? Každou reakci vítáme, Napište nám."
7) http://www.ekb-uklid.cz/kontakt
Mapa je nalepena moc na nadpisu pod ni (Vedení společnosti:).
8) soucasti bezneho textu mas ztucneni, dalsi necudnost pochycena z wordu. V bezne knizce nenajdes tucny text nebo sikmy text uprostred odstavce, protoze se to spatne cte
quatzael
Profil
Rollerblade:
Mě se web docela líbí. Na první pohled tam nevidím nic, čemu by se dalo něco vytknout.

Možná bych barevněji trochu víc odlišil ten rámeček, ve kterým je:
Proto nás neváhejte kontaktovat! Vypracujeme Vám ZDARMA nezávaznou cenovou nabídku, zodpovíme Vaše dotazy či splníme jakákoliv úklidová přání.

Logo ve mě spíš evokuje pocit, že jsem na stránkách nějaké plynárenské společnosti, ale pokud už takhle funguje delší dobu tak to asi nemá cenu měnit..

Docela ok by bylo, kdyby tam byl nějaký šikovný favicon. To vždycky hodně vylepší image.
Sir Tom
Profil
Rollerblade:
Na první pohled se mi web líbí. Na druhý pohled se mi web také líbí. Na třetí bych jenom vytkl logo s bílým pozadím na nebílém pozadí, neostrý úvodní obrázek a absence favicon.

Pěkné stránky.
Rollerblade
Profil *
Já všem moc děkuji! Kdyby vás ještě něco napadlo třeba k použitelnosti budu rád:)
Ivy
Profil
Uživatelsky přívětivé, přehledné, neztrácím se, nic nehledám. Objednala bych si (to tady píšu málokomu).
Ke zlepšení - možná zvážit výměnu obrázku. Nepřipadá mi vyloženě nevhodný, jen mi přijde že by se dal najít zajímavější. A taky je pod ním trochu víc volného místa než by muselo být. Z hlediska češtiny mě tahá za uši "více jak", ale snad se to už dneska připouští.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Rollerblade:
1. Omezím-li (v FF) zoomování na písmo, začne se při zvětšování rozpadat layout:



Je sice otázka, zda a jestli vůbec někdo bude takto silně zoomovat, navíc s omezením na písmo, stejně tak se lze ale ptát, na co je dobré dávat hlavičce pevnou výšku. Osobně v tom nevidím žádnou výhodu, čímž se i ta marginální nevýhoda stává zbytečnou.

2. Některé informace se v různých částech webu opakují (patrně zcestná snaha o SEO), v sekci „O nás“ bych čekal spíš osobnější informace, třeba o vzniku firmy, a ne údaje, které patří spíš do sekce "Naše služby".

3. „Užívat“ lze prášky proti bolení hlavy, „užívat si“ lze pobyt u moře. Web se ale používá, takže bych psal spíš „Podmínky použití“.

Celkový dojem je ale příznivý a věřím, že web plní svůj účel.

Reaguji na Ivy:
Z hlediska češtiny mě tahá za uši "více jak"
Taky mě to tahá za uši i za oči. Zajímavé je, že stejná chyba je častá i v němčině.

Chybně:
více jak, mehr wie [a „perla“ z (přinejmenším rakouské) hovorové němčiny: mehr als wie, případně v transkripci: mehr ois wia]

Správně:
jak, jako = wie
to stejné jako před týdnem = das gleiche wie vor einer Woche
než = als
více než = mehr als

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0