Autor Zpráva
Uncanny
Profil
Dobrý den,
prosím o zhodnocení webu www.svetnaramku.cz. Snažili jsme se vylepšit SEO jak to šlo. Přehled webu i jeho grafiku. Pokud narazíte na něco co vám přijde zbytečné nebo nepřehledné dejte vědět. Budeme rádi za každou připomínku. Děkuji.
quatzael
Profil
Mě se to docela líbí.
Je to přehledně a vypadá, že i kvalitně a spolehlivě zpracovaný web.

Jediný na co jsem natrefil, když jsem to rychle prolítl, je že na podstránce Doprava a platba je místo tabulky s ceníkem obrázek.

A mít v logu adresu včetně www mi taky nepřipadá úplně nejšťastnější. Určitě bych to nějak předělal, aby tam bylo jen Svět náramků.cz


Ještě bych udělal lepší adresy. Ne tohle:
http://www.svetnaramku.cz/content/10-doprava-a-platba

úplně stačí:
http://www.svetnaramku.cz/doprava-a-platba/
Uncanny
Profil
quatzael:
Děkuji za reakci. Logo jsem opravil. Co se týče tabulky dopravy: zvolil jsem obrázek, protože v prestashopu je skoro nemožné vytvořit i obyčejnou tabulku. Prostě to blbne. Proto jsem zvolil obrázek. Ještě se o to tedy pokusím.

url jsem přepsal na:
http://www.svetnaramku.cz/info/10-doprava-a-platba
Líp to bohužel nepůjde.
Mistr
Profil
Uncanny:
(1) Proč máš v kódu stránky Obchodní podmínky toto?
<h3>Objednávka zboží</h3><p><br>Nabízíme vám možnost <strong>online nákupu</strong> přímo z pohodlí vašeho domova. Náš eshop je otevřen <strong>24 hodin denně</strong> pro elektronické objednávky. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Zavazujeme se svým zákazníkům dodávat pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi nebo vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Podmínkou pro naplnění platnosti vaší <strong>elektronické objednávky</strong> je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.</p><p>&nbsp;</p><p>Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná <strong>kupní smlouva</strong> následně vzniká, dodaním zboží. V jednotlivých, hlavně cenově náročnějších případech, si prodávající pro vznik smlouvy vyhrazuje právo na <strong>potvrzení objednávky</strong> telefonicky a uhrazení finanční zálohy kupujícím.<br><br>Pokud provedete více než dvě neplatné objednávky (nezaplacení přes GoPay či převodem, úmyslné zrušení objednávek apod.), může být vaše emailová adresa v tomto obchodě zablokována a váš účet smazán. Stejné podmínky platí i pro nevyzvednuté zásilky. Předcházíme tím dalším problémům. Jestliže máte nějaký problém či otázky ohledně objednávky, je snadné nás <a href="http://www.svetnaramku.cz/content/12-kontakt">kontaktovat</a>. <br><br></p>
(2) Navíc by se někdo mohl pozastavit, nač užíváš na jednom místě výše zmíněné stránky kód
<span style="font-size: 10pt;">
a jinde zas
<strong>
(3) Navíc ty číslované body výčtu v kapitole Způsob platby z Obchodních podmínek také šly udělat pomocí HTML tagů, co?
(4) V obrázku

si doplň mezeru před symbol procent, neboť:
5 % ... pět procent
5% ... pětiprocentní
(5) Někdy to s tím SEO až trochu přeháníš, ne? V titulku (v tagu TITLE v části HEAD v HTML kódu) u stránky Náramek z korálků White Diamond uvádíš Náramek z korálků White Diamond - Náramky z korálků Shamballa. 100% Garance.:
Uncanny
Profil
Mistr:
Děkuji za reakci.
1. Ano, kod možná neni nejlepší ale myslím že pro zákazníka je takto čitelnější.
2. Toto si systém doplňuje sám. Prakticky nepoužívá <b>
3. Snad opraveno
4. Opraveno
5. Tohle doplňuje aplikace sama. Nevím jestli je to na škodu. Málokdo si toho všimne. Titulek se přidává skoro ke každé stránce sám.
Ivy
Profil
1. Když je něco dárek, tak je to snad zdarma. Ještě jsem neviděla, že by někdo inzeroval "placené dárky". Proč tam nenecháte jenom dárky?
2. Vstupní strana je nepříjemně dlouhá a připadá mi že to zboží se tam opakuje.
Uncanny
Profil
Uncanny, Ivy:
1. Co jsem koukal, tak většinou se uvádí dárky zdarma. Lidi na to řekl bych lépe slyšej (když to vemu podle sebe). Někdy je potřeba říct to "polopatě".
2. Produkty se neopakují. Je to tím že v horní části jsou novinky a níž už jako doporučené/oblíbené zboží. Jinak vstupní stránka se může zdát dlouhá, ale většinou co jsem četl, tak doporučují na úvodní stránce vychrlit na zákazníka zboží. a to tam má být ještě popis stránek a pokud možno rozdělení kategorií. Pak si má čověk vybrat. Dobrá zpráva je, že je jen jedna takhle dlouhá. Vědět tak co dát pryč...
Mistr
Profil
Uncanny:
2. Toto si systém doplňuje sám. Prakticky nepoužívá <b>
Šlo mi o to, proč používáš tag Strong, když by to šlo udělat přes CSS pomocí vlastnosti Font-weight.
Ivy
Profil
1. No kupříkladu já na to neslyším, mě to přijde nesmyslné a působí to na mě neseriózně - když mají takovou potřebu to zdůrazňovat tak tam nejspíš bude nějaký háček. Kámošce taky neříkám tuhle knihu k narozeninám ti dávám úplně zadarmo, vážně za ní nic nechci, prostě jí tu knížku dám.
2. Aha. Neprocházela jsem to jeden po druhém, je jich na mě moc.
kaktuss
Profil
Uncanny:
ale většinou co jsem četl, tak doporučují na úvodní stránce vychrlit na zákazníka zboží.

To sa mi nezdá. Keď je niečoho veľa, tak si zákazník nemusí všimnúť to, na čo ho chcem najviac upozorniť. Ale myslím, že to nie je problém tejto stránky. To podstatné zákazník vidí aj bez skrolovania.

Ináč, zdvihni z-index na bočných tlačidlách Facebook a Zákaznícka podpora, pretože sú pod sliderom a náramkami pri menšom rozlíšení.

Snažili jsme se vylepšit SEO jak to šlo.
Mám pocit, že ani nie...
margin
Profil *
Ty "návštěvy" z websurfu taky něco kupují?
quatzael
Profil
Mistr:
Šlo mi o to, proč používáš tag Strong, když by to šlo udělat přes CSS pomocí vlastnosti Font-weight.
No, já jsem zase někde slyšel, že kvůli SEO se to právě má řešit takhle (s tím tagem). Taky by mě zajímalo jak to vlastně je.
Uncanny
Profil
Ivy:
To je pravda. Změnil jsem na Dárky pro Vás. http://www.svetnaramku.cz/info/15-darky-pro-vas


margin:
To se teprve ukáže. Jsme tam teprve dva dny :)


quatzael:
To se řešilo zde <strong> vs. <b>.
Když to shrnu <b> vidí pouze člověk a roboti mu dnes nepřikládají váhu. (neberte mě doslova)

Je pravda že v cms stránkách jako třeba v obchodních podmínkách je zbytečné dávat <strong>. Koukal jsem na to a články píšu v editoru aplikace. Ta dosazuje strong na všechny tučně označené. Docela by mě zajímalo proč strong v html tedy odkazuje na font-weight v css. To bude nejspíš problém samotné presty. Pokud bych to chtěl nahradit, musel bych zadávat font-weight ručně do <span> nebo se pošťourat v css. Myslim že to nechám jak to je. Snad to není velká chyba.


kaktuss:
Děkuji. index je opravený. Nad délkou stránky se zamyslím a asi vypustím dolní slide a uberu doporučené zboží.
Nejsem seo expert, dělal jsem podle seo analyzátorů a w3c. Lépe to bohužel neumím. Vím o nějakých chybách co by šli vylepšit ale bojim se že by to bylo na úkor přehledu pro zákazníka. Jde hlavně o texty, počet znaků atd. Zatím jsem spokojený.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Uncannyho:
Když to shrnu <b> vidí pouze člověk a roboti mu dnes nepřikládají váhu.
Z čeho jsi tohle shrnutí vyvodil?
1) I kdyby se tam tohle psalo, tak tehdejší „dnes“ je osm let staré.
2) Tehdy tomu nic nenasvědčovalo. (Máš tam docela jasnou odpověď Yuhůa.)
3) Dnes tomu také nic nenasvědčuje.

Ta dosazuje strong na všechny tučně označené.
Pokud si chceš hrát na to, že mezi <b> a <strong> je rozdíl, tak je tohle chyba, protože nerozlišuješ mezi ztučněním a zdůrazněním.

Nejsem seo expert, dělal jsem podle seo analyzátorů a w3c.
Proč používáš hloupé SEOmaty? Jejich jedinými cíli je parazitovat na tvém obsahu, posilovat vlastní pozice ve vyhledávání a dělat reklamu svým autorům. Čím víc blbostí ti napíšou, tím se mají lépe.
Co se týče W3C, validita je vyhledávačům také ukradená.
kaktuss
Profil
Uncanny:
Tiež nie som SEO expert, ale čo to mam prečítané.

Myslím si, že by si sa mal trochu pohrať so štruktúrou stránky (nadáva sa tomu sémantika) - nadpismi, ktoré tam máš dosť poprehadzované. Google dáva dôraz hlavne na h1 a h2 nadpisy.

Na stránke začínaš s h4, potom niekde dole máš <h1>Shamballa náramky které potěší</h1>, z toho skočíš na <h3>10 důvodů proč nakupovat u nás.</h3>.

Treba si uvedomiť, že h1, H2 atď. nie sú značky na veľkosť písma, ale určujú nejakú hierarchiu - štruktúru obsahu stránky. Ani v knihe, ked si pozrieš obsah, sa neskáče z hlavného nadpisu (h1) na nadpis tretej úrovne (h3).

Nadpisy by mali obsahovať kľúčové slová.

Ďalej, meta keywords máš zbytočne veľa. V princípe nie sú potrebné vôbec a keď, stačí 8-10 fráz, radšej vyber tie najdôležitejšie.

Nad popisom stránky (meta description) by som tiež porozmýšľal. Zbytočne sa ti tam opakujú slová.

Na záver - je to eshop. Kde sú microdata? :-)
Chamurappi
Profil
Reaguji na kaktusse:
nadpismi, ktoré tam máš dosť poprehadzované. Google dáva dôraz hlavne na h1 a h2 nadpisy.
Zdroj?

Nadpisy by mali obsahovať kľúčové slová.
Nadpisy by měli být především srozumitelné pro lidi.

Ďalej, meta keywords máš zbytočne veľa. V princípe nie sú potrebné vôbec a keď, stačí 8-10 fráz, radšej vyber tie najdôležitejšie.
Zcela zbytečná práce, žádný normální vyhledávač <meta name="keywords"> nečte.


Reaguji na quatzaela:
Ještě bych udělal lepší adresy. Ne tohle
Tím jsi mu moc nepomohl, kvůli tvé radě rozbil staré adresy, odkaz www.svetnaramku.cz/content/10-doprava-a-platba už nefunguje a všichni, kdo na něj odkazovali, mají smůlu … a ponaučení, že na Uncannyho web se nevyplatí odkazovat, protože si zpětných odkazů zjevně neváží a nedokáže zajistit jejich trvalost.
kaktuss
Profil
Chamurappi:
Zdroj?
Internet.
Neviem nájsť konkrétnu stránku, kde som o tom čítal, ale zrejme to vychádzalo z faktu, ze Google považuje h1 tag za najdôležitejší a h6 za najmenej dôležitý (SEO Starter Guide - strana 20).

Zcela zbytečná práce, žádný normální vyhledávač <meta name="keywords"> nečte.
Máš pravdu.
quatzael
Profil
Chamurappi:
Tím jsi mu moc nepomohl, kvůli tvé radě rozbil staré adresy, odkaz www.svetnaramku.cz/content/10-doprava-a-platba už nefunguje a všichni, kdo na něj odkazovali, mají smůlu … a ponaučení, že na Uncannyho web se nevyplatí odkazovat, protože si zpětných odkazů zjevně neváží a nedokáže zajistit jejich trvalost.

Proč by nemohl mít jednodušší a srozumitelnější adresy. Podsložka content a ta desítka je prostě zbytečná. Jestli takhle ten web jede už dlouho, tak samozřejmě měl, místo čistýho přejmenování těch adres, nechat tam i ty starý a udělat v nich přesměrování na nový.

Ale já jsem to pochopil, že vytvořil nový web, ne? Jestli to má spuštěný dva dny, tak se opravdu nic neděje.
Plaváček
Profil
kaktuss:

ze Google považuje h1 tag za najdôležitejší a h6 za najmenej dôležitý

Odkazuješ na správnou příručku, ale rady v ní uvedené jsi nepochopil správně. Zkus tuhle lehčí glosu (včetně odkazů na relevantní články): http://www.zdrojak.cz/clanky/budiz-nadpis-reklo-seo/

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0