Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
jarmila.kozenska Profil |
#1 · Zasláno: 28. 4. 2014, 21:21:13
Dobrý deň,
poprosil by som Vás o kritiky stránky Facebook pro firmy 0. Rozumiete na prvý pohľad o čom je stránka? Ak nie prečo? 1. Ako Vás oslovila stránke dizajnovo? 2. Ako Vás oslovila s pohľadu použiteľnosti? 3. Chýbajú Vám na stránke nejaké informácie? 4. Je Web dostatočne zrozumitelný pre Vás? 5. Myslíte, že je to dostačne presvedčivé s pohľadu zákazníka a keď nie PREČO? Za všetky pripomienky do predu ďakujem. |
||
Taurus Profil |
#2 · Zasláno: 28. 4. 2014, 21:29:35
Než začneme kritizovat, tak se zeptám, jak je to s právy. Není to náhodou parazitování na značce Facebook a je možné takovou doménu vlastnit? Neberte to jako očerňování, jen se ptám.
|
||
Houmles Profil * |
#3 · Zasláno: 28. 4. 2014, 21:50:23
Parazitování to trošku bude, ale tohle děla víc firem. Reklamní agentury to zařazují do svého ceníku. Není to nic originálního. Úvodní stránka mi neřekla vůbec o co se jedná a upřímně by sem odešel se slovy další stránka co nemá význam. Jen ze zvědavosti podle Vašich bodů jsem pokračoval dál aby sem zjistil zaměření. Rozhodně si myslím, že trosku design a víc textu by neškodilo. Hlavně ten klíčovej text na úvodu :-)
A hrrr všichni do mě. |
||
final Profil |
#4 · Zasláno: 28. 4. 2014, 21:51:44
Houmles:
„Parazitování to trošku bude, ale tohle děla víc firem. Reklamní agentury to zařazují do svého ceníku.“ Taurus mal na mysli názov domény nie službu :-) a pokiaľ viem tak nie je možné mať takúto doménu |
||
Houmles Profil * |
#5 · Zasláno: 28. 4. 2014, 21:57:06 · Upravil/a: Houmles
Proč by to nebylo možné? Vždyt sami vidíte, že je. Facebook nemá copywrite na všechno a už vůbec ne na tyhle slova. Jsou to složené dvě slova, která byli dávno před fb a budou hodně dlouho i po něm :-)
žádný postih tedy hrozit nemůže pokud klienty nebudou klamat a vydávat se přímo za zaměstnance. Když byla zvolena taková doména, tak by rozhodně někde v patě měla být informace, že nejsou zaměstnanci fb |
||
jenikkozak Profil |
#6 · Zasláno: 28. 4. 2014, 22:38:55
jarmila.kozenska:
„Rozumiete na prvý pohľad o čom je stránka? Ak nie prečo?“ Na první pohled to pochopitelně poznat nemohu. Prvním pohledem vnímám grafiku a velké texty. Dokonce ani poté, co si přečtu i texty zobrazené normální velikostí, mi není jasné, proč bych měl z úvodní stránky pokračovat dál. „1. Ako Vás oslovila stránke dizajnovo?“ Podle mě jednotlivé prvky k sobě moc nepasují, takže grafika mě nenadchla. Ale nemám s ní ani žádný konflikt. „5. Myslíte, že je to dostačne presvedčivé s pohľadu zákazníka a keď nie PREČO?“ Myslím si, že metoda, kdy se nejprve snažíte potenciálnímu zákazníkovi vštípit pocit, že mu něco chybí, a pro nápravu musí vykonat nějakou akci, může být účinná u podomního prodeje, ale ne na webu. Tam mnoho zájemců odejde dříve, než zjistí, čím se zabýváte. Houmles: „Facebook nemá copywrite na všechno a už vůbec ne na tyhle slova.“ Tady vůbec nejde o autorská práva, ale o ochrannou známku. To povídání o zaměstnancích je nesmysl. |
||
Houmles Profil * |
#7 · Zasláno: 28. 4. 2014, 22:50:02
Já vím. Máte pravdu jako s termínem hromadná žaloba :-D
|
||
johnl Profil |
#8 · Zasláno: 29. 4. 2014, 08:29:33
„Rád by jsem věděl víc“ je chybný tvar (zelené tlačítko na hlavní stránce).
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0