Autor Zpráva
volprecht
Profil
Dobrý den, letos jsme spustili nový projekt, který se nachází zde: http://cashbackstreet.com Zajímaly by nás Vaše názory ve smyslu co zlepšit. Za jakýkoliv názor předem děkujeme.
Str4wberry
Profil
Prohlížím si stránky ve svém Internet Exploreru 11 a napadají mne následující poznámky:

1) Jak se používá vyhledávání? Když chci kliknout na symbol pro hledání, smaže se mi hledaný výraz.


2) Možnost vybírat cenové rozpětí je hezká. Zvolil bych ale asi jiný typ kursoru – move nebo resize.


3) Proč uvádíte ceny místo v „Kč“ v „CZK“?

4) Čísla je dobré pro přehlednost formátovat – oddělit po tisících.

5) Odkazy v menu mi nepřijdou svisle správně zarovnané.


6) Špatně se mi pracuje s víceúrovňovým vysouvacím menu. Není možné rychle přejet přímo na rozbalenou položku. Líbilo by se mi, kdyby šlo používat zelenou trasu místo červené.


7) Popis produktu vypadá jako tlačítko, ale nejde na něj kliknout (nic po kliknutí nedělá).


8) Značky podivně vylézají ze seznamu kategorií.


9) Je informace o cashbacku vážně tak podstatná, že stojí za to, aby překryla náhled produktu, když na něj člověk najede myší?


10) Lehce mě irituje ta šipka vpravo dole. Navíc, když na ni chci najet, tak mi zlomyslně utíká před kursorem.


11) Proč u filtrování produktů používáte pro tři položky komplikovaný <select>, když by se tam pohodlně vešla tři tlačítka?


12) Mobilní verse by neměla být jen o tom přeskládat desktopový obsah do úzké nudle. Na hlavní straně se musím urolovat k smrti, abych se dostal k nejnavštěvovanějším produktům. Na detailu produktu, abych se dostal k samotnému produktu, taktéž.

13) Hamburgerovou ikonku bych doplnil popisem „Menu“, místa je tam na to dost. Ne každý návštěvník ví, co znamená.
Kcko
Profil
Str4wberry:
add 12) Jak by sis to představoval jinak? Krom nějaké podpůrné navigace, která by umožnila skákat mezi bloky? Přesouvat bloky ve stránce, které jsou logicky v kódu níže moc nejde. Většinou přes JS ...
Str4wberry
Profil
Než z webu bezmyšlenkovitě udělat dlouhou nudli, je skoro lepší nechat na mobilu plnou stránku.

Vidět tohle při příchodu na detail produktu je fakt špatné.



Řešení je mít méně důležitý obsah „off-canvas“, skrytý a rozklikávatelný nebo ho úplně vyřadit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0