Autor Zpráva
eliška
Profil *
Dobrý den,
již delší dobu nejsem spokoje s úvodní stránkou. Dělám s ní psí kusy a je to horší a horší. Myslím si že celkově můj eshop je takový tmavý a ponurý. Je to tak? Myslím si, že zákazníky odradí a hned odejdou. Ale prostě nevím co s ní......
Děkuji za vaše odpovědi a názory.

www.jk-kosmetika.cz
pharaon.jh
Profil
dal bych pryč to vítejte v našem obchodě
nově v nabídce bych dal hned nahoru
pod to naše nabídka
pod to zákazníci nejvíce nakupují
loga dolů i s tím celým seznamem, kde je osobní odběr atd.
eliška
Profil *
Mockrát děkuji za názor.
lionel messi
Profil
eliška:
lMyslím si že celkově můj eshop je takový tmavý a ponurý. Je to tak?
Je pravda, že stránke by svedčali iné, možno trochu veselšie farby (bohužiaľ, nemám práve najlepšie grafické cítenie, preto nepridávam konkrétne odporúčanie).

Myslím si, že zákazníky odradí a hned odejdou.
Tak zle by som to zase nevnímal. Od e-shopu s kozmetikou podvedome síce čakám sviežejší (alebo svetlejší) dizajn, ale videl som pomerne veľa o dosť horších stránok. Z môjho pohľadu by ma zaujímavý obsah vedel na stránke udržať.

Farbu menu by som nemenil (možno mierne znížil saturáciu), ale k výraznej fialovej by som volil na pozadie skôr čosi tlmenejšie (niektorý odtieň žltej, možno oranžovej). Ak sa vám pozdáva hnedá kombinácia, odporúčal by som skôr svetlejšiu béžovú. Vo vývojárskych nástrojoch som si narýchlo pár farieb vyskúšal a márna nemusí byť ani tmavšia kaki.

Neviem, či máte záujem aj o pripomienky netýkajúce sa farieb, ale súhlasím s [#2] a navyše som narazil na nekorektné zobrazenie webu (vyhľadávanie zasahuje do ostatných položiek menu).
eliška
Profil *
Také moc děkuji. určitě něco z toho udělá.
Corwin
Profil
ahoj,

web není vyloženě škaredý, barvy jsou sice tmavší, ale pořád podle mě v pohodě. spíš co si myslím, že by mohlo návštěvníka odradit jsou jisté části webu, které působí amatérsky. amatérský eshop = méně důvěryhodný.

1. nelíbí se mi ta centrální část stránky od "vítejte" až po ten velký box "naše nabídka" včetně. škaredě formátovaný text (méně je někdy více), produkt působí spíš jako externí reklama než upoutávka na vlastní zboží. mrkni na konkurenci, jak tohle řeší, nech se inspirovat.

2. co se týče tmavosti webu celkově, tak myslím, že obrázek v horní části může zůstat, ale vedle obsahu už by mohla být nějaká světlejší barva - jakože tmavý pruh přes celou šířku nahoře, uprostřed a dole už ne. no tak nějak například.

3. "odkaz" a "návštěvní" kniha rozhodně není něco, co bych chtěl mít na e-shopu takhle na očích.

4. stejně tak facebook blbinky v detailu... jakože ikony sociálních sítí ano, ale ne takhle škaredé (výchozí).

5. detail vidím takto : http://sklad.treba.cz/kos_det.jpg - ty informace vedle obrázku (cena atp) jsou tam fakt naházené jak rozsypané kakao... chtělo by to trochu srovnat, odsadit, prostě si s tím pohrát.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0