Autor Zpráva
houskat
Profil *
Chtel bych vas znat nazor na me prvni aespon trosku uchazejici stranky. po prvnich bitvach s HTML popr XHTML, jsem poradne zapracoval na CSS a tohle je zetim muj vysledek
http://home.eckerd.edu/~houskat/houskatmedia/index.php
pod flash menu funguje alternativni menu napsany v CSS, je mozny ho videet v "zelenych sekcich" Portfolio, Services, a Prices.....
dekuju za nazory a napady na zlepseni...
Kote
Profil *
Jsem absolutní laik, ale mě se moc líbí vzhled. Jsou přehledné a příjemné barevně.
tiso
Profil
Máš to nejaké rozhádzané (Opera 8.5), v IE6 funguje to flash menu
hanakus
Profil
tiso
Zkoušel jsem to v Opeře 9, FF 1.5, IE6 a všude se to zobrazuje stejně (správně).
(Možná ti chyběl flash plugin ?)

I když nejsem zastánce flashe, stránky se mi líbí, mám rád jednoduchý nekomplikovaný vzhled. Barevné schéma je také pěkné.

Celkově : jednoduché, nevtíravé, přehledné - 9 z 10.
tiso
Profil
hanacus
...a o to práve ide... Kto ho nemá tak tomu sa to zobrazí zle...
Kaeru
Profil
Když jsem se na to podíval v opeře (8.54), tak jsem se lekl, so to na mě vypadlo. Pak jsem si uvědomil, že je to css odladěné asi jen pro IE... Jinak design se mi velmi líbí.
houskat
Profil *
vsem moc a moc dekuju za odpovedi a nazory. o problemu s menu vim. je to to CSS menu. behem dneska a zitrka se to pokusim opravit. mam operu a vidim, jak je to pohazene,....vsechno je hodne hodne posunute dolu. i kdyz je zvlastni ze to ve FF nedela.....
Leo
Profil
Ve FF bez Flashe nepouzitelne, menu cele rozpadle, hlavicka prazdna, Leo
Mila
Profil
Dobrý nápad,
Není to ale šablona??
houskat
Profil *
nepouzil jsem na nic sablony....co mas na mysli? vsechno jsem delal v ruce.....az na nejaky scripty...
taky me prekvapuje ze je to menu ve FF rozpadle....budu se na to muset podivat....
kazdopadne dekuju za info
Mila
Profil
houskat

Jestli vážně není smekám klobouk
houskat
Profil *
tak poklonu s velkou radosti prijimam, bo to opravdu neni sablona.....jen ma prace :-)
houskat
Profil *