Autor Zpráva
dj-kanec
Profil *
Dobrý den chtěl bych ohodnotit tento web jak obsahem, jak designem i zdrojový kod všechno na něm. Nejsem žádnej profesionál ale začátečník z weby ale proto chci aby jste se podívaly a ohodnotily tento weby obashově, graficky i ve zdroji. Odkaz: www.dj-kanec.tym.cz Děkuji za ohodnocení.
Sk8man
Profil
řekl bych že to není špatný výtvor. hodnocení 5/10. Jenom vylepší logo webu takhle je to strašně amaterský. Zruš hover u počítadla a ikonek. a zdroj už je mnohem lepší ten se ti na tom webu asi poved nejvíc.
Manq
Profil
hover bych změnil kompletně, pravda, hlavička je hrozná, vytvoř si nějaký logo, pár minut v Photoshopu.
DoubleThink
Profil *
Jenom aby byl diskutující v obraze - dj-kanec a Sk8man mají stejnou IP.

O grafice stránky se toho mnoho povědět nedá, anžto tam není nic, co by takto šlo nazvat. Odkazy nefungují.

Jenom otázka: čím generujete ty výplňové texty? - docela kvalitní, umí to odkazy a ani řeky to nedělá.
HonzaH2
Profil
Ve FireFoxu vůbec neni vidět ten datum co máš nahoře
DoubleThink
Profil *
2 Sk8man aka Sedr TV aka SPRD aka Faly aka Fily aka SRPD aka 1WEB aka Link aka luk aka dida aka bigfotbal aka denny aka DJ TLAMAČ aka FIX aka click aka Hoky aka Sparta aka EgYpT aka johny aka wz aka Saspark aka bck aka Sedrák aka luis aka linkin aka Team Linkin aka dead aka filmman aka dj-kanec a aka ycsyxcyxcxycyxc:

Schizofrenie se dnes dá už docela spolehlivě léčit nebo utlumit léky - Jestli ti připadá normální se v každém svém threadu bavit se svými dalšími čtyřmi "já", tak je něco v nepořádku.
Takovéto aktivity by mohly být některými moderátory vnímány negativně a mohl bys být taky penalizován.
habendorf
Profil
DoubleThink: Jenom otázka: čím generujete ty výplňové texty? - docela kvalitní, umí to odkazy a ani řeky to nedělá.

LOL, thumbs up :o))
Railbot
Profil
Identit není nikdy dost :))
Juros
Profil *
Když přeskočím úvahy o tom, že si někdo na diskuzích baví sám se sebou, tak bych k webu něco podotkl.

Obsah webu ?