Autor Zpráva
sTeeVe
Profil
Zdravím všechny,
prosím o porovnání starého a nového designu a o celkové zhodnocení nového webu.
Je optimalizováno pro ie7, firefox, operu. Pro ie6 ještě ladit budu, ale to nevnímejte jako součást hodnocení, stejně jako styl pro tisk.

Tentokrát nejde jen o novou barevnou kombinaci, jde hlavně o změnu konceptu portfolia.

Starý: sTeeVe.cz
Nový: BETA

Díky moc.
Měsíček
Profil
Hlavička je lepší u druhého a to ohodně, zato patička se mi líbí více na prvním a prostředek čili obsah je nepřehledný u obou :-))
sTeeVe
Profil
Měsíček: do patičky ještě přijdou odkazy, je to jen letmo navržené, ale díky za názor.
Nox
Profil
Taky se mi líbí nová víc, možná bych zmenšil mezeru mezi stropem a hlavičkou, trochu odlišil, také mi to přijde nepřehledné
Patička ok revize, ale jen bych upozornil na nízký kontrast
Harwen
Profil
Ta nová je pěkná, živá. Akorát nevim jestli to je záměr, ale kdybych otevřel to nový a nevěděl kam jdu tak jsem zamtenej. Textu "Jsem student, který.." jsme si hned nevšimnul. Možná by ho chtělo nějak zvýraznit aby návštěvník věděl kam dosurfoval :-)

btw. GYBON? :-) Tak to jsme skoro sousedi :-)
sTeeVe
Profil
Harwen: ty barevné varianty jsou záměr :)
Kontrast ještě pořeším.

Díky.
Railbot
Profil
Hlavičce tleskám, ta se mi líbí. Nevšední a šťavnatá (oranžovou můžu). Zbytek už je klasika. Otázkou zůstává jestli to jde taky nějak vylepšit. Každopádně dobrá cesta.
Dero
Profil
Už při zvětšení textu o jediný stupeň se ti (ve FF) symetrie obsahu rozpadne. Logo Steeve.cz je velmi nevýrazné vůči přepálené hlavičce.
Zdeněk Košťál
Profil
Hlavička je vážně moc povedená ještě s tím obrázkem vpravo v patičce. Obsah mi ale do toho moc nepasuje. Neříkám, že se mi nelíbí, ale že je dost slabý v porovnání s tou hlavičkou, která je s kvalitou o třídu výš. Podle mě by to chtělo provzdušnit a použít trochu barev.
oogi
Profil
Hlavička v nové verzi je zajímavá, ale barvy v ní obsažené jsou příliš agresivní a odvádí pozornost od obsahu.