Autor Zpráva
comfy
Profil
Konečně jsem se odhodlal prolomit tuto barieru, strávil jsem téměř od osmi do pěti hodin u photoshopu... Výsledek je k vidění zde

Prosím o kritiku, vaše názory... atd.
Předem dík.
H13
Profil
Ahoj, vypadá to hodně dobře...

zajímalo by mě pár věcí (nikdy jsem nepřetvářel grafický design na html+css, takže jsem v tom amatér), možná by nám na to mohl odpovědět někdo, kdo už s tím zkušenosti má:

Jak se např. převádí pozadí, který má jak lineární horizontální tak lineární vertikální gradient (vzhledem k tomu, že nikdy nevíme jak bude obrazovka u uživatele široká)?

Pro text je použité hezké písmo, ale obávám se, že toho se praxi asi nedá docílit, pokud to není všeobecně instalované systémové písmo :-(, nebo ano?

Dole je jakoby stín z obsahu, pokud se použije obrázek na pozadí (s lineárním gradientem) a pokaždé jinak dlouhým obsahem, jak se takový stín vytvoří, pomocí png32 a průhlednosti ? A co na to IE ?

Díky moc, Honza
Dranel
Profil
H13
Jak se např. převádí pozadí, který má jak lineární horizontální tak lineární vertikální gradient (vzhledem k tomu, že nikdy nevíme jak bude obrazovka u uživatele široká)?
Blbě. Dva elementy v sobě, průsvitné přechody... samé problémy. Pryč s tím.
swetko
Profil
Jak se např. převádí pozadí, který má jak lineární horizontální tak lineární vertikální gradient (vzhledem k tomu, že nikdy nevíme jak bude obrazovka u uživatele široká)?
v tomto pripade by som to ja spravil tak ze by som rozdelil ten prechod na dve casti: zhora do stredu-200px, zdola do stredu-200px a co by bolo navyse by sa natahovalo v strede zo stredovou farbou
fireknight11
Profil
Tak myslim jak sis to tam vložil tak akorád ti to někdo ukradne jinak je to docela dobrý až na to že tnhle grafickej návrh uděláš během hodiny
joe
Profil
fireknight11
že tnhle grafickej návrh uděláš během hodiny
No, ty určitě - viz. tvůj design

comfy