Autor Zpráva
vp
Profil *
dobry vecer, nebo spis noc,

dostal jsem se do takoveho problemku:

script vypada nejak takhle...

function init() {
........
........
........
}
init();

a ja bych potreboval aby se neco stalo po probehnuti teto funkce...neco jako callback.

diky vp :-)
Hanz
Profil
vp
Takhle ne:
function init() {
........
........
........
// operace co se má stát po skončení
}
init();

Protože nechápu jaký je rozdíl mezi tím, když se to provede na konci funkce a když až po skončení (kdyť je to vlastně to samé ne?)
vp
Profil *
ne tak docela.
funkce je umistena v mc, a zaridi jeho animaci.
...a po skonceni teto animace se ma na hlavni ose spustit dalsi animace jineho mc.

kdyz to napisu na konec teto fce, tak to probehne rychleji nez prvni animace...

snad jsem to popsal lepe

vp :-)
Hanz
Profil
vp
V tom případě jsi špatně položil otázku. nejde o to, aby to proběhlo po skončení funkce, ale animace.

Pokuď tu naimci děláš pomocí AS tak tam přece musí být nějaké místo, kde to končí, tak od tam tuď stačí zavolat tu funkci. A pokuď to děláš normálně po snímcích tak to stačí volat z posledního snímku.
vp
Profil *
ja si s tim moc neporadim...
je to nejaka animace jejiz script zarizuje "rozvlneni" mc. je umistena v tomto mc.

po jejim skonceni (animace mc) ma na hlavni casove ose jiny mc zacit neco delat (napr. se objevit - visible)

...ale ja s tim asi nehnu, a tak uz jsem to udelal jinak.
kazdopadne, kdybys mel jeste nejaky napad....

.-) dik
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0