Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
rednek Profil |
#1 · Zasláno: 19. 1. 2008, 22:48:48
Dajme tomu ze mam dva body ktorych Y suradnica sa nahodne meni, a medzi tymito bodmi je este jeden odlznik.
Potreboval by som aby sa jeho rotacia menila tak aby boli jeho strany natocene vzdy k tymto bodom. Nemam ale ani tusenia ako to napisat, hladal som na par sajtach vratane google ale nemalo to vysledok Prosim kazdeho kto ma cas aby mi odpisal :) Pripadne hodil link na to kde je nieco na podobnom principe spravene... |
||
DoubleThink Profil * |
#2 · Zasláno: 20. 1. 2008, 00:17:05
Goniometrické funkce ti nic neříkají?
|
||
rednek Profil |
#3 · Zasláno: 20. 1. 2008, 00:19:21 · Upravil/a: rednek
nic :D
|
||
Dero Profil |
#4 · Zasláno: 20. 1. 2008, 00:24:55
rednek: Tak to potom bude obtížné. Doporučuju nastudovat, je to učivo základní školy (snad?).
|
||
XXX Profil |
#5 · Zasláno: 20. 1. 2008, 09:14:25
rednek
Je to tak, jak pisi panove vyse. Nehledej v tom slozitosti a uz vubec nehledej takove reseni ve Flashi. Cele je to jen o matematice, resp. goniometrii. Ty uz nejake zaklady AS mas, takze kdyz si zjistis, jak se pocitaji uhly mezi dvemi body, nebude pro tebe tezke to dat dohromady. Po vypoctu uhlu uz budes pracovat jen s vlastnosti MC _rotation. Tak nebud liny a zkus si to tentokrat vytvorit sam, budes z toho mit vetsi radost ;) |
||
rednek Profil |
#6 · Zasláno: 20. 1. 2008, 21:03:38
ah, ok diky :D
listoval som v ucebnici goniometria je niekde uplne na konci, ale aspon budem popredu :D som mal len pocit ze je to nieco na sposob ako napriklad aby ruka smerovala vzdy na kurzor, co som videl skoro vsade tak mi prislo ze tam ma flash rovno funkicu na to |
||
XXX Profil |
#7 · Zasláno: 20. 1. 2008, 21:36:44
rednek
Flash na to primo funkci nema. Ma funkci pro nataceni MC, coz je vlastnost _rotation, jejiz hodnoutou je uhel ve stupnich. Ten uhel musis spocitat prave pomoci goniometricke funkce a jeste budes muset prevadet radiany na stupne ;) Good luck... |
||
FlashManiac Profil |
#8 · Zasláno: 20. 1. 2008, 23:25:25
rednek
mala rada do zacatku... 1rad = 180° => Xrad =(PI*Y°)/180 v AS takto: var X:Number; // radiány var Y:Number=180; //stupne pro ukazku hodim tohle X=(Math.PI*Y)/180; trace(X) a melo by ti to ukazat cislo pí.. |
||
Dero Profil |
#9 · Zasláno: 21. 1. 2008, 01:55:28
FlashManiac: Radián je (180 / π)°
|
||
Mistr Profil |
#10 · Zasláno: 21. 1. 2008, 02:42:47
Jak to tedy je s tím převodem z obloukové míry na stupně a naopak?
ze STUPŇŮ na RADIÁNY x ... známá velikost úhlu ve stupních y ... hledaná velikost úhlu v obloukové míře, tedy v radiánech y = (x . PI) / 180 z RADIÁNŮ na STUPNĚ x ... známá velikost úhlu v obloukové míře, tedy v radiánech y ... hledaná velikost úhlu ve stupních y = (x . 180) / PI PI je Ludolfovo číslo mající hodnotu 3,14159265358979323846264338327950288 Další informace je možné nalézt také na http://matematika.havrlant.net/goniometrie |
||
FlashManiac Profil |
#11 · Zasláno: 21. 1. 2008, 13:41:19
Dero
kruh je prece 360° a to je v radianech 2*PI.. aspon to jsem se ucil ve skole... mozna od te doby akademie ved zmenila definice radiánů,ale moc v to neverim.. a jelikoz je kruh 2*PI tak pulkruh (180°) musi logicky byt PI.. ale to je v podstatě jedno... nevím sice jak je to ve Flashi 9,ale ve flashi 8 a níž je to stejne ve stupních.. viz help Flashe: public _rotation : Number The rotation of the button, in degrees, from its original orientation. Values from 0 to 180 represent clockwise rotation; values from 0 to -180 represent counterclockwise rotation. Values outside this range are added to or subtracted from 360 to obtain a value within the range. For example, the statement my_btn._rotation = 450 is the same as my_btn._rotation = 90. Availability: ActionScript 1.0; Flash Player 6 |
||
Timy Profil |
#12 · Zasláno: 21. 1. 2008, 13:45:25 · Upravil/a: Timy
FlashManiac
kruh je prece 360° a to je v radianech 2*PI.. aspon to jsem se ucil ve skole... mozna od te doby akademie ved zmenila definice radiánů,ale moc v to neverim.. a jelikoz je kruh 2*PI tak pulkruh (180°) musi logicky byt PI.. To je všechno pravda, jenže předtím jsi napsal, že 1rad = 180°, což není pravda, protože π rad = 180°. |
||
FlashManiac Profil |
#13 · Zasláno: 21. 1. 2008, 21:33:50
Timy
a jo.. jasne.. XD.. omlouvam se.. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0