Autor Zpráva
Mufna
Profil
Zdravím Vás. Jsem úplný začátečník v ActionScriptu. Prosím, můžete mi někdo sdělit, co je v tomto skriptu špatně. Hlásí mi to chybu syntaxe na 4. řádku:

textData = new XML();
textData.ignoreWhite = true;
textData.load("banner_data.xml");
textData.onLoad = function(succ:Boolean):Void {
if (succ) {
//skript po úspěšném načtení ....
} else {
trace("XML data nenačtena");
}
};

Kromě toho bych se ještě rád zeptal na to, že jsem viděl jiný skript pro načítání XML, který místo "textData" používal "data_xml" . Je v tom nějaký praktický rozdíl ?
DJ Miky
Profil
Kromě toho bych se ještě rád zeptal na to, že jsem viděl jiný skript pro načítání XML, který místo "textData" používal "data_xml" . Je v tom nějaký praktický rozdíl ?

Nebude v tom žádný rozdíl, textData i data_xml jsou jen názvy proměnné, kam se vytvořený objekt XML uloží. To si můžeš pojmenovat jakkoliv, záleží na tobě.
Mufna
Profil
DJ Miky

Díky. A co ta chybná syntaxe ?
Mufna
Profil
Tak na to tak koukám, a možná mi někdo pomůže, pokud ještě uvedu nějaké další podrobnosti. Tak tedy, mám 43 layerů, předposlední je Label Layer a poslední (myšleno úplně nahoře) je mnou vytvořený "Action Layer". Do prvního snímku Action Layeru jsem pak vložil načítací skript. Všechny ostatní layery začínají framem 1 a končí framem 710 (kromě Label Layeru - ten má pouze 1 frame). Chybová hláška obsahuje přesně toto:

ERROR: Scene 1, Layer 1, Frame 1, Line 4: Syntax error.
textData.onLoad = function(succ:Boolean):

když jsem ten samý skript zkusmo vložil i do Layer 1 a zároveň ho ponechal v Action Layeru (což je layer 43), chybová hláška vypadala takto:

ERROR: Scene 1, Layer 1, Frame 1, Line 4: Syntax error.
textData.onLoad = function(succ:Boolean):
ERROR: Scene 1, Layer 43, Frame 1, Line 4: Syntax error.
textData.onLoad = function(succ:Boolean):
Mufna
Profil