Autor Zpráva
Evala
Profil *
Ahoj, jmenuji se Monika. Už nějakou dobu studuji různe knížky, abych byla chytřejší v internetové problematice. Internet mě strašně moc baví (html, CSS, grafika atd). Umím něco málo v html, CSS a tak různě. Ale vznikl mi teď závažný problém. Kamarád odjel před časem do Afriky a dal mi na starost jeho www stránku, abych to všechno lépe pochytila. Mám za úkol starat se o fórum a další věci na webu. Nikdy mi to nedělalo žádný problém až do tohoto týdne, kdy jsem zjistila závažnou věc. Ty www stránky měly vždycky SR 70 a GPR 2. No ale tento týden se tam zobrazilo SR 30 a GPR 1 a to je zřejmě špatně. Moc nechápu, proč se to tak moc změnilo, ale asi jsem udělala něco špatně a potřebovala bych s tím hodně poradit. Koupila jsem si knížku o SEO, ale stejně bych byla moc ráda za radu od někoho, kdo už se v tom vyzná. Nechci s tím tady moc otravovat, tak kdyby mi chtěl někdo poradit, můžete si mě přidat na icq 614-511-459. Budu moc ráda. Díky, Monika

Moderátor Petr ZZZ: Původní kategorie: Jak něco udělat?
xmark
Profil
moderátorům: kdo ten titulek "opraví", je suchar.
Moderátor Chamurappi: Mně ten titulek přijde fajn tak, jak je. Nenapsal bych to lépe :-)
__construct
Profil
Evala:
No ale tento týden se tam zobrazilo SR 30 a GPR 1 a to je zřejmě špatně
Neviem prečo Ti neverím
Petr_D
Profil *
__construct:
Jedněm stránkám, které pravidelně sleduji , spadl pagerank v tomto týdnu (úterý?) z trojky na dvojku. SR se dlouhodobě drží beze změny.
...
Profil *
http://webfair.cz/threads/922
http://profibiz.cz/zacatecnice-hleda-pratele-kteri-poradi-357/
http://www.werb.cz/forum/viewtopic.php?f=93&t=256

Pěkná "Monika".
Chamurappi
Profil
Reaguji na tři tečky a podobné koumáky odjinud: